Kommentarer:

1 Klimakteriehäxan:

Måste försöka förstå hur det kommer sig att jag alltid missar alla spännande utställningar?!? Kul vy över Plattan!

2 ElStiffo:

Det handlar ju mest om att komma iväg. Och gärna ha sällskap. Utan Semlan hade jag nog inte sett denna utställning. Och utan mig hade han kanske inte sett seriemässan.

3 Jah Hollis:

Utmärkta bidrag till veckans tema.

Håller med ovanstående om att det handlar om att komma iväg, och att det kanske inte alltid är så lätt som det låter. Någon som trycker på lite och vill vara med som sällskap underlättar.

4 Jah Hollis:

PS. The Wall var en, som man säger, upplevelse utöver det vanliga. En i sällskapet tyckte det var den bästa konsert han någonsin varit på. DS.

5 larans:

Jag läste om Crewdson i en fototidning. Intressanta bilder han tar men det är ju ett mycket speciellt sätt att jobba på.

Fin bild, förmodar att du tryckte av själv eller hade du influerats av Crewdson?

6 Karin:

Bra bidrag till veckans tema och så håller jag med om ovanstående inlägg att det är en fin vy!

7 Susanne:

Härlig vy över Sergels torg! Det var länge sedan jag såg det så. Kulturhuset slank jag ofta in på förr i tiden när jag passerade.

8 Susanne:

Skrev en kommentar här igår, men alla blogg.se-bloggar verkar ha krånglat de senaste dagarna. Trist! :(



Nåja, kul att se Sergels torg där uppifrån i alla fall.

9 Lisa:

Perfekt till temat!

Kommentera här: