Kommentarer:

1 Anita - Malta:

Vilken läcker bild ! Snygga skuggor och den gör sig väldigt bra i svart/vitt. En gammal byggnad i tegel, undrar var den finns. Önskar dig en fortsatt skön helg från Malta.
P.s. Tror att du glömt att länka till OL. Fann inte din bild där.

Svar: Tack så mycket för att du berättade om min missade länk hos Juanna! :-)
Erik

2 Violen på Brandholmen:

Läckert foto! Kanske en gammal fabrikslokal? Vacker tegelbyggnad med fina fönster!

3 Stare Ström:

Ser lite märkligt ut där uppe i mitten. Håller byggnaden på att trilla ihop?

Svar: Det är nog bara skuggan som spelar ett spratt. Stabila fabrikshus som renoverats.
Erik

4 Hanna:

Snygg svartvitt bild, gillar alla skuggor och allt det gamla, är ju svag för sådana platser. Bra fångat!

5 Monica o Jacob:

Snygg bild där solen spelar ett spratt, är det nere i Vinterviken tro.-)
Ha en skön lördagkväll

6 Cecilia Artista:

Snygg gammal fabriksbyggnad med många vinklar. Många spännande fönster!

7 imsy:

Snyggt! Och bra mycket helare fabrik än min...!

8 HansHB:

Flott innlegg, et veldig bra B&W bilde!

Svar: Tack så mycket. Gör mig glad när det kommer från en duktig fotograf som du! Ditt svartvita porträtt är vackert, ett uttrycksfullt ansikte.
Erik

9 Mormor:

Ærverdige vinduer.
Flott bilde :)
Ha en fin helg :)

10 Anita A:

Fönster av olika slag i din fabriksbyggnad, många detaljer, lampor och räcken, snyggt!

11 Mona:

Många fina detaljer att titta på. Jag gillar verkligen gamla fabriksbyggnader.

12 Linnéa:

Snygg bild Erik, kan väl inte vara här hos oss i Vinterviken, påminner mig om Hällerforsnäs, men antar Kopparberg kanske. Snyggt blev det!

Svar: Helt rätt, det är inte Vinterviken och faktiskt inte Stockholm heller.Jag fick ta mig en bit bort!
Erik

13 Beppan:

Intressant bild som gör sig så bra i svart/vitt!
Många detaljer att fundera kring.

14 Pialotta:

Spännande bild som verkligen klär i svartvitt ... länge sedan sist Erik, men jag bloggar inte så var dag nu ... men ibland så :) Ha de... Syns på fajjan då och då :)

15 llhertz:

De här funktionella fabriksbyggnaderna i tegel är också väldigt vacker arkitektur. Påminner mig om industrilandskapet i Norrköping men finns på en massa platser i landet.
Svar: Mitt fönster och konstverket är satta i sitt sammanhang i dagens triss http://wp.me/p1YIih-2Ea

Svar: Noterat när jag tittat förbi din blogg, klart läcker husgavel.
Erik

16 Anemonen:

Just sådana här byggnader gör sig fantastiskt bra i B&W. Gillar skuggorna i fotot. Bra jobbat

17 juanna:

Gammalt, slitet, och vackert!

18 bettyl:

Love all the contrast for this shot. It looks old and worn.

Kommentera här: