Kommentarer:

1 Erik Semlan:

En droppe kåda blir mitt bildval.
Har solnedgång och annat från året men väljer ändå lite kåda.
Hoppas 2013 fylls med många kul foton. :-)

2 Linnéa:

Det var en fin bild. Så fint du fångat droppen. Hoppas ni haft en fin helg sen kommer bara gråveckor!
Vi syns!

3 Anita - Malta:

Bra att du inte valde en bild med solnedgång!! Det är ju visserligen väldigt vackert inte helt ovanligt. Det är däremot den här bilden du visar. Den är ju bara hur bra som helst!! ..och annorlunda. Trodde först att det var en vattendroppe. Hade nog inte tvekat om jag hade den bilden i mitt arkiv. Önskar dig en skön söndag !

4 Monica o Jacob:

Wow den här bilden var riktigt läcker;-)
Ha en skön söndag;-)

5 Violen på Brandholmen:

Toppenbild! Bra val att ta en så "enkel" bild som framhäver den fallande droppen!
Ha en trevlig dag!

Svar: Den hängde kvar där länge, droppen av kåda! :-)
Erik

6 Britten :

Jag trodde också att det var en vattendroppe. Fin bild med härligt ljus i bakgrunden! :)

7 Mormor:

Utrolig flott fotografert.
Godt nytt år :)

8 Tony:

Nu har jag inte sett alla dina bilder, men jag tycker denna bör platsa bland de bästa. Riktigt Fin!

9 Hanna:

Håller med Tony, den bör platsa bland de bästa av dina bilder. Himla snyggt fokuserat och skärpan ligger perfekt.

Tyckte att det var svårt att välja ut EN bild som varit den bästa, tycker de flesta bilderna man tar på ett eller annat sätt är ens "lilla bebis". Mejeriet var i alla fall en plats som jag föll pladask för. Snokade ju runt utanför under en lång period, innan jag fick med mig pappa att hålla i handen för att våga gå in ;0) Nu är byggnaden igenbommad.

Har funderat på det där med stora bilder i bloggen, tycker att det är fint när andra har det. Kan dock tycka att man liksom drunknar i bilden, då är det ju bra att man kan klicka upp den om man vill.

10 Eva Trillian:

Inte heller jag har ju sett alla dina bilder. Men den här är ju verkligen bra :)

11 Marja:

Fantastisk bild!

12 juanna:

Bra val - spännande med vattendroppen!!

Svar: Det var inte blött, vilket kanske syns lite dåligt på fotot. Så det är inte vatten utan kåda som skapat droppformen, trögflytande kletig kåda! Droppen av kåda hängde kvar där länge på den avbrutna grenen. :-)
Erik

13 Marit Johansson:

Jättefint foto av droppen, bra val!

14 juanna:

KÅDA!!! Då blir det ännu fler +++!!

15 BP:

WOW! Det här måste nog vara en av dina absolut bästa bilder - ever! Den är bara så suverän tycker jag!

16 Fia:

Mycket snyggt! Som en tavla!

Kommentera här: