Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Enkelt, snyggt och sparsmakat!

2 fotobrus.se:

Håller med föregående kommentator.

3 Hanna:

Håller med föregående kommentator som håller med föregående kommentator ;0)

Tänk att det enkla, vardagliga som en pall kan bli så snyggt i svartvitt på bild :0)

4 Lena och Tommy:

Verkligen enkelt och snyggt!

5 Marja:

Jättefint. Enkelt och stilrent!

6 Linnéa:

Snyggt o stilrent, trebent. Snälla Erik försök kommentera hos mig, håller på att lägga om till WP. det funkar inte så bra ännu allt hamnar i en spamkorg.

Svar: Hur gick det? Har kommenterat och lagt till din nya blogg. :-)
Erik

7 Birgitta:

Stilrent och snyggt!

8 Eva Trillian:

Ibland kan det enkla verkligen vara så enkelt som att byta perspektiv :) Snyggt!

9 Mormor:

Lekkert i sort hvitt.
Ha en fin dag :)

10 Margareta:

Det där äver verkligen enkel form, men snygg tycker jag.

Sv. Du frågade varför och jag svarar (efter att ha blivit misstänksam så gick jag tillbaka och kollade) missade ett inte alltför oviktigt ord - svartvitt =)

11 Marit Johansson:

Enkel och fin bild!

12 Mona:

Så snyggt! Egentligen skulle man (jag) leta efter fler minimalistiska motiv, för det du visar här är riktig fotokonst tycker jag.

13 Stare Ström:

Kreativt! Det gäller att titta sig omkring så upptäcker man motiv. Jättebra!

Mina kaffebönor fanns på plattor som låg som en gång in till en kaffeplantage. Vad vore livet utan kaffe?!

14 B i r g i t t a:

Undrar om det är ett bord? Kul att du sätter myror i huvudet ;)

Kommentera här: