Kommentarer:

1 Erik Semlan:

Knepigt tema denna vecka, fick bli några fönster nu när det fototemat har uppehåll. ;-)

2 Linnéa:

Det är nog första gången jag ser kantareller i ett murfönster. Men varför inte. Tror kanske att de inte växer där, men man vet ju aldrig!

Svar: Gillar din boktrave. Du tolkar snällt. :-)
Erik

3 Della / Var Dag ett Äventyr:

Nja... det där vet jag inte riktigt om jag tror på. ;)

4 Violen på Brandholmen:

Nu har du väl ändå fejkat lite med bilden! Inget kantarellställe jag skulle leta efter i första taget.

Svar: Onekligen sant. Men skapat ett nytt bidrag som kanske är lite bättre? ;-)
Erik

5 Monica o Jacob:

Kantareller i ett murfönster ja varför inte körsbärsblommorna under ger en fin kontrast sant eller inte vem bryr sej;-)
Läcker bild;-)
Ha en skön helg;-)

6 Birgitte:

Det er ikke så svært at se men sjovt ;-)

7 Anitas Blogg - Malta:

Gillar din luriga bild. Speciellt att du lagt in Stadshuset i ett av fönstren. Fyndigt med trädet och körsbärsblommorna. Kantarellerna, hmm.. kan ju kanske vara ett mönster på någons rullgardin. Alltså är din bild sann. Iallafall i min fantasi.

Idag har jag letat Portar och Dörrar till veckans fototriss. Inser att det nog blir lite knepigt för mig att få ihop nåt vettigt denna vecka. En dörr är en dörr men det ska ju helst vara något fyndigt också. Får se om det blir nåt. Ser fram emot att se vad du hittar på :-) Trevlig helg !!

Svar: Smart. Trissen ska jag kolla in!
Erik

8 Anita A:

Vid en snabb blick ser jag först bara Stadshuset - men hur? var? finns väl ingen mur där? Tittar sedan noga och ser att allt är arrangerat. Fiffigt påhitt.1

9 Mormor:

Slik vegg vil jeg ha :-)
Morsomt gjort, men slett ikke sant.
'Ha en fin søndag :-)

10 juanna:

O du har gjort som Marjasin - o han ljög oxå!! Men sanningen låg i "stommen".

Kommentera här: