Kommentarer:

1 Pysselfarmor:

ser nästan ut som en suddig liten tass ;-))

2 Hanna:

Det var en väldans lustig fokus på den bilden, men man ser ju i alla fall den vackra vyn. Tror till och med att jag ser två båtar bakom blomknoppen i oskärpa :0) I dag verkar det inte spela någon roll om man har glasögonen på sig eller ej när man kikar runt på folks bilder.

3 Monica o Jacob:

Haha så där brukar det bli för mej också, visst blir man lack;-)))fokus hamnade åt vänster ser jag.

Ha en skön kväll;-)

4 Malys Krok:

Stilig bilde selv om det egentlig er mislykket!

Takk for hilsen! Ja jeg var heldig som fikk tatt bilde av spøkelset!;)Og bevist at de finnes!-Margit-

5 Mormor:

Uansett, så ble en kvist fin da.

Oppe i venstre hjørne :-)

Ha en vakkerkveld :-)

6 Eva:

Det gör ju inget om man missar målet när bakgrunden är så vacker som den du har fått i bild!

7 Maria Lundmark Hällsten:

Ja den där var ju fin... på sitt sätt, faktiskt :)

8 Marja:

Vilken rolig bild. Jag la instinktivt huvudet på sned för att se vad det var i förgrunden. Bakgrundsvyn är ju jättefin.:)

9 Cecilia Artista:

Ha - jag tycker också att det ser ut som en liten tass i förgrunden! Suddig dock! Men vyn är ju ändå riktigt vacker!

10 juanna:

En får gratulera - du lyckades med konststycket att få skärpa på övre vänstra hörnet!

Men hav tröst - det kunde vara värre!!

11 HansHB:

Alt uskarpt, - en prestasjon...

Ha en fin kveld!

12 Beate:

Hahaha!!! Den var bra, riktigt bra. Det är nog inte så lätt att fokusera på rätt sak. Stackars kamera... undrar hur den tänker då;-)

13 asbjørg:

Sånt skjer jo noen ganger!

14 Theresé Hällsten:

Kan bara fundera över vad du tänkte ta på egentligen... Var det grenen närmast, vattnet i bakgrunden eller båten i förgrunden men råkade snubbla till mitt i avtrycket...? =)

15 Mona:

Haha, kameran blev visst lite vilsen här. Inte lätt att veta vad han med fingret på avtryckaren egentligen ville ha i fokus.



Musikern på min bild (vet inte vad han heter) spelade med i Eldkvarn i Gbg förra året. Plura var naturligtvis mitt främst fotoobjekt, men jag tycker det är kul att ha en bild på alla bandmedlemmar. Men det var omöjligt att få nån bättre bild på den här killen från min plats.

16 SigridfraEnget:

Svårt att hitta fokus... :-)

17 Rantamor:

Inte alltid lätt att hitta fokus eller få det där man vill ha det.

Ser ut som en trampdyna på en tass...



Tjingelingen.

18 Ezter:

Det där händer ibland när man har lite bråttom, men fin bild ändå!

19 Linnéa:

Ha, ha den var ful riktigt ful!



Hoppas allt är OK

Kommentera här: