Genomskinlig

 
Udda på julmarknad! :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

.
Hade tänkt delta i Ordlös lördag, men jag var tyvärr för sent ute på söndagseftermiddagen.
 
Moderskeppet Guld
 
 


 
Oj då, så kan det gå när klockan tickar på, jag lämnade in lite för sent. :-(
 

 
 
Hur löser jag detta lilla problem då?!
 
Kanske kan mitt foto från en julmarknad här i stan hamna som mitt bidrag hos Mimo istället?
 
Så får det bli. Det var en ovanlig doft som kändes ganska fel på en julmarknad.
Popcorn tycker jag passar mer på ett nöjesfält än på en julmarknad. Där ska det dofta från glögg och rostade mandlar och pepparkakor!
 
 
Mimo håller i temat Bildligt talat, kolla här!
 
 
 
Erik

Kommentarer:

1 Erik Semlan:

Lämnade in mitt bidrag för sent, det går inte att lämna in mitt bidrag på Juannas sida "Ordlös lördag". Snopet, men ser nu när tiden gick ut.

2 Della / Var Dag ett Äventyr:

Äh, så är det ibland. Men bilden är trevlig så jag tittar på den i alla fall. :)

3 Erik Semlan:

Nu är "Bildligt v50" uppe och länken finns, puh! ;-)

4 LenaHertz:

Tur i oturen :)
Skönt att det finns flera alternativ så att din trevliga bild blev "planterad"
Håller med du, popcorn är inte klockrent på julmarknaden ;)

5 Anitas Blogg - Malta:

Vilken otur att du missade Ordlös Lördag. Den genomskinliga popcorn apparaten hade platsat helt perfekt till temat!! Nu kom den ju till användning ändå på ett fyndigt sätt. Jag missar dessvärre nästan alltid Bildligt Talat. Synd, för där har man verkligen tid att begrunda vilken bild man vill visa. Ibland (läs oftast) är det publicering samtidigt som temat avslöjas. Då tickar klockan väldigt snabbt om man vill hinna få med sitt bidrag samma dag. Vem tittar på Tisdagstemat en torsdag ;-)Tack för dina kommentarer hos mig. Bye bye från Malta :-)

6 ElStiffo:

Bra bild.

Kommentera här: