Kommentarer:

1 Lasseivomma:

Se upp man kan halka på bollarna, speciellt farligt med dina höga klackar ;-)

2 Monica o Jacob:

Läckert med alla speglingar;-)och nog finns det detaljer i bilden alltid;-)

Ha en skön helg;-))

3 Hasse A Norge:

Morrn.



Tuff skyltning, bra bild.



Ha de bra.



Hasse A

4 Kerstins foto:

Vad läckert det ser ut, perfekt till temat. :)

Ha en fin fredag.

5 Anitas Blogg - Malta:

Kul bild med många detaljer i skyltfönstret. Du är påhittig du. Så enkelt men genomtänkt. Tack för dina rader hos mig. Det gjorde mig glad och förgyllde min dag. Trelig helg !

6 Ulla Laiho:

Det var en annorlunda julskyltning - fin vinkling!

7 Anni:

Lyxig vuxenvariant av bollhav? Nästa vecka ska jag ut och spana på stan, då lägger sig lugnet här hemma. Ska se om jag hittar vilket fönster du fotat ;-)

8 Elisabeth:

Snyggt! Raffigt med skon som speglar sig. Ha dé!

9 4U2:

Tänk att jag inte sett någon ordentlig julskyltning än ... och inte lär jag göra det heller då allt måste jag sköta hemifrån. Men det går ingen nöd på mig, här fick jag ju en del!

10 HansHB:

Morsomme detaljer. Butikkutstilling?

Ha en fin fredda'!

11 Kerstin:

Häftig skyltning! Här har vi 1,5 dm blöt nysnö att gå på. Sambon skottar och jag sitter vid datorn. Det är väl bra arbetsfördelning???



Ha en skön helg!

12 Lena o Tommy:

Ser riktigt häftigt ut.

13 Bildgatan:

Vilken bra bild och helt full av små detaljer, verkligen snyggt fotat och bra skyltat.

14 Jah Hollis:

Intressant bild. Det ser ut som om det är skyltdockor som svävar en bit ovanför ett bollhav.

15 anki-itte:

Allt hittar de på, en fin bild blev det .

16 Pysselfarmor:

Undrar om alla de där bollarna ska föreställa snö....ser ut som skyltdockorna är litet upphängda eftersom de inte "står" nere i bollhavet.....



hos mig är det en bärgningsbil

17 Mona:

Jag får, liksom pysselfarmor, association till snö. Urläcker speglingen i den stora kulan. En kul bild!



Jag hoppas att inte BP i min bild har med oljebolaget att göra, eftersom det är ett brunnslock jag fotat! Jag var inne och fotade på en kommande byggarbetsplats. Dom har rivit de gamla husen men, inte börjat med de nya. Hela brunnar hade blottlagts.

18 Artlover:

En spännande bild som fokuserar på detaljer. Ja, det är tur att det finns olja, som du såg. Passade på att ta bilder innan jag justerade ventispelet i motorn. När avgas och insug väger (kompressionstakt) ställer man ventilerna.

19 Tinefis:

Oj, de har verkligen lagt krut på pyntet!

Snyggt i alla fall och kul detalj. =o)

20 Erik "Semlan":

Tack för alla era fina kommentarer. :-)

Jag tror själv bollarna ska föreställa snö. ;-)



Kommentera här: