Kommentarer:

1 Artlover:

Den ser ha legat länge där, som den ser ut:-) Kul att se andras bidrag till temat.

Hade

2 Mona:

Intressant att se upplösningen av blombladet. Vilket spännande nätverk som blir kvar.

3 carina:

recyckling av blad i allra högsta grad!

4 Marie:

Otroligt snyggt!

Marie

5 Birgitta:

Spännande detaljer på ditt närbildsfoto!

6 Marie Carpe Diem:

Fantastiskt vacker mönster i dessa blad.

7 Hasse A:

Morrn Erik.



Vet du vem som gått vidare i Daxbloggen?



Jag......

ha de bra.

Hasse A

8 Erik:

Tack för kommentarerna. Extra kul med nabokillen i Norge. Grattis Hasse! Jag har varit inne och röstat på dig. Själv hamnade jag nog i fel kategori... Men jättekul att du är med i sluttävlingen. Hoppas du kniper storvinsten. Alltid roligt att känna någon som lyckas :-)

9 Anni:

Är det en blomma eller är det en före detta...??? Häftigt med förfall!

10 Cecilia Artista:

Så snyggt mönster det är trots att blomman håller på att ta slut!

11 Christina:

Tänk så vackert naturen kan vara även när den är på nedåtgående. En mycket vacker bild som ser spetslik ut!

12 Lasseivomma:

Ser ut som blommorna på mitt kontor, bäst-före datumet passerat med råge.

13 Carina:

Men va fasen...finns det torsdagsfoto också? Får snart skriva in alla teman i min kalender! ;-)



Lova att du visar om du gör en sån där 'flera personer i en bild, fast personerna är samma'...ja du vet!

14 Fredrik:

coolt! kolla min blogg om små miniatyr gubbar :)



www.litengubbe.com

15 Fia:

Fantastiskt att naturen är så fulländad. Jag känner så ofta en djup vördnad över både stora skapelser och små detaljer. Tänk att vi har den stora mångfalden och den otroliga variationen både bland växter och djur. Man tänker inte alltid på att det finns ett vackert nätverk för att kunna väva kronblad.

Kommentera här: