Kommentarer:

1 Pumita:

Jag har alltid undrat om de får någon fisk, gubarna (och gummorna kanske också) som står vid Strömmen och fiskar. Misstänker att det blir en och annan firre eftersom det är så populärt. Termos med fika är nog ett måste om man ska stå ett tag för det är ett riktigt "blåshål".

2 carina:

Jag fryser bara jag ser din bild, det verkar ju bara var han och du ute.

3 Sigrinn:

För oss som är uppväxta på landet känns det alltid konstigt att se folk stå och fiska mitt i städer... Är inte naturupplevelsen liksom en del av paketet?

Förunderliga är de, människor =)

4 Henry:

Fanken! Draget fastnade i broräcket!

5 veronica-ifokus:

Håller med sigrinn här! Samtidigt som det ser lite mysigt ut när de står så där mitt i staden!

=)

6 Ninni:

Trivsamt tycker jag att se fiskande människor mitt i stan. Vilken miljö vi har i Sverige och Stockholm! Men attans kallt den här årstiden...det behövs nog både varma kläder och värmande dryck.

Må så gott!

7 Mariann L:

Du tog tydligen rast i fiskandet för att fota. Det måste vara väldigt avkopplande det här fisket man ser. Har aldrig provat.

Kommentera här: