Fototriss - tre valmöjligheter

Så skulle man kunna tolka det...

Av de tre olika "gamla teman" som erbjuds, väljer jag temat genom i denna årets sista fototriss.



foto ett: genom gallret kan man se in i garaget. Men det är nog bättre att vara där inne och ha gallret som ljusinsläpp...



foto två: genom bropelarna ser man Långholmen!



foto tre: ett verkligen igenom foto...

Kommenterar inte bilderna så mycket denna gång (måste försöka sova också!).
Precis som Helena, som håller i Fototrissen har jag tyckt detta varit väldigt roligt. Både att själv delta med bilder och tolka temat, för att sedan fara runt bland andra trissdeltagare och kolla och kommentera.
Så lär det säkert bli även denna gång, men det lär dröja tills in i veckan...
Kanske vill du se min förra fototriss på temat GENOM? Bara klicka här, det var faktiskt min första fototriss! Tycker att det passar bra att avsluta året med samma trisstema som jag började med...

Vill passa på att tacka för alla trevliga kommentarer jag fått under hösten!

Om du bara klickar här på Fototriss, så kommer du till alla bidrag!
Erik

Kommentarer:

1 eva b:

God natt då! Håller med om att det är hög tid att sova! Men jag skulle bara kolla om temat kommit, och så var det ju kört!

Bron givetvis! Älskar broar, framför allt om de går över Stockholms vatten!

2 lilalili:

Din sista bild blir min favorit här hos dig i dag!

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!

3 Eva-Lena:

Sista bilden är klockren! /E-L

4 akson:

Underbara "genom" bilder du bjuder på idag!

Första bilden skulle jag gärna ha i mitt struktur-arkiv. Annars är favoritbilden den sista! Sommar i sikte och jag faller direkt!

5 Megera:

Den sista bilden gillar jag verkligen, så den blir favorit idag.

6 Pysen73:

Jag tycker den första bilden är lite spännande.. särskilt om man försöker föreställa sig hur det skulle se ut om man stod på andra sidan om gallret...

7 Synne:

Hej på dig.

Fina bilder.

Tvåan på bron blir min klara favorit.

Passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år.

Ha det gott.

Synne.

8 annette:

Tvåan blir min favorit knappt slagen av trean;)



annette

9 marie roxbro:

Snygga bilder....gillar den sista bilden...så mycket detaljer

10 Della / Var Dag ett Äventyr:

Sov gott!

Jag gillar dina bilder, med eller utan långa kommentarer.

11 veronica-ifokus:

Alla bilderna var kalas. Men den sista bilden, man ser verkligen igenom hela byggnaden.

Gott slut och ett riktigt Gott Nytt År.

12 Golfhustrun:

Verkligen genom något =) ettan blir faktiskt min favorit, ser lite mystisk ut. ha de fint!

13 Kadermo:

Fönstren blir solklart min favorit. Suveränt !

Ha det gôtt.

14 Pialotta:

Fönster är alltid intressant.. undras tro vad som döljer sig bakom alla fönster vi går förbi..

Ha de fint GOTT NYTT ÅR på dig/Pialotta

15 dahlarna:

Kul att se allas olika tolkningar på genom! Jag valde också detta tema idag! Du har tre mycket bra tolkningar. Min favorit blev dock den mittersta med bron! Läcker bild! Hoppas att du får en jättebra avslut på 2008!

16 ZIppo:

Fina bilder och trevligt tolkat tema.

Den första blir min favorit.



Ha de gott.



/Zippo

17 veronica-ifokus:

Diggar din första bild skarpt!! Härlig tolkning!

Önskar dig ett gott slut och ett gott nytt trissår!

=)

18 Kerstin:

Snygga bilder alla tre. Första bilden blir min favorit, men den sista är också riktigt läcker. ;)

Ha det gott.

19 Fia:

Jag har svårt att välja mellan gallerbilden och bron. Broar är ju så otroligt vackra, men gallerbilden gör mig lite nyfiken. Jag undrar vad som finns på insidan. Ja, det får bli gallret som får min röst här.

20 Lissen:

Den sista bilden är väldigt passandet till temat.

Glittrar fint genom fönstren

Blir min favorit idag.

Ha det så gott!

21 Gunvor:

Svårt att välja men det blir fönstren som vinner!

22 trivago:

Läckra bilder alla tre, bron är väldigt fin, men den sista är nog häftigast!

23 Baronessan:

Det var verkligen mycket fönster på den sista bilden. Håller det verkligen? Bästa bilden blir nog ändå bron - även om jag tycker att det är lite läskigt med broar (men bara från undersidan. Jag gillar att åka på dem!) Ha ett Gott Nytt År!

24 jeanette:

Gillar ettan jätte mycket...

Gott Nytt År!!!

25 Hasse:

Morrn Erik



Västerbron, en höjdare!



Ha de bra

Hasse

26 Jah Hollis:

Kul variationer du har fått till på Genom-temat tycker jag. Snygga bilder. Och Gott nytt år!

27 Avsändare Margareta:

Du har läckra foton, det är nog bra så länge man bara ser genom och skymtar Långholmen, inte inifrån och ut, utan bättre utifrån och in.

Ditt sista har jag suttit och kolla på ett tag hur man ser genom fönster och ut till andra sidan av huset, läcker men hur har de planerat det huset? Ovanligt i alla fall.



I ditt första foto skymtar jag i alla fall en bil där femte från vänster och fyra upp samt lyset i taket.



Ett gott nytt år med fler fototriss önskar jag dig.



/Avsändare Margareta G

28 En Autografsamlares Värld:

Härliga bilder men den första måste nog bli min favorit

29 paula:

Härlig triss du visar upp. Favoriten blir sista fotot hos dig. Gott Nytt År (jag är inte med denna veckan)

Kommentera här: