Kommentarer:

1 Freja:

Wow, så läckert landskap! Med de gröna nyanserna och de böljande kullarna. Där skulle jag gärna sätta mig en stund och bara andas!

2 BP:

Vilken fantastiskt vacker bild! Skira gröntoner blandant med mörkare grönt! En av dina bästa bilder om jag får säga så:-)

3 Anita - Malta:

Oj !!! Vilken fantastisk bild och så många nyanser av grönt. Helt perfekt till temat. Det bästa bidraget jag sett hittills. ..och då började jag inte att kika på bidragen från senast inlagda till första ;-)
Ha en skön och förhoppningsvis solig fortsatt helg där uppe i norden :-)

4 Linnéa:

Oj så grönt skönt och vackert. Vet inte varför jag tänkte på Goodbye Yellow Brick Road? Snyggt Erik kul att du kommer med igen!

5 Margareta:

En stor mängd gröna nyanser i en härlig miljö, ett djup som ger liv åt bilden.

6 Pysselfarmor:

Den stigen vill jag gärna promenera efter....vacker grönskande bild!

7 Fia:

Ibland är det slående hur många nyanser av grönt det egentligen finns! Mycket vacker bild!

8 Marja:

Vilket underbart kuperat landskap med många fina nyanser. Liknar ett foto vi fick måla av på akvarellmålningen i fjol. Samma härliga färger. :)

9 juanna:

En grönt fält på väg att mogna o ändra färg.
Du hade tur som inte tog bilden någon vecka senare!!

Kommentera här: