Kommentarer:

1 Gärdsmygen:

Ser gott ut! Friskt , färgglatt och nyttigt!

2 Hanna:

Hm, har studerat bilden en stund nu men kan inte komma fram till vad det är? Nötter? Små frukter? Färgglatt är det hur som helst och du presenterar det snyggt.

3 Violen på Brandholmen:

Ser riktigt gott ut med de vackra färgerna!

4 B i r g i t t a:

Är det lördagsgodis?

Svar: På sätt och vis. En skål med olika kakaobönor.
Erik

5 B i r g i t t a:

Aha, det hade jag inte kunnat gissa - mmm :)
Ha en fin helg!

6 Eva Trillian:

Vackra bönor! :) Att man kan göra god choklad med dem gör ju inte saken sämre ;)

7 Malys Krok:

Så flott! Skjønte ikke hva det var for jeg så ditt svar! Fin fargeklatt! -Margit-

8 Anita - Malta:

Det där ser väldigt frestande och färgglatt ut. Kakaobönor ? ..doppade i nån karamellsockersöt färgglad röra av åt slag då för kakaobönor är väl bruna ;-) Tar gärna en näve. Gillar chocklad i alla dess former. Nåja... nästan :-) Önskar dig en skön Lördagkväll från Malta

Svar: Jag kom med fel information tidigare, lite dumt. Det är färgglada kaffebönor i skålen.
Erik

9 Anemonen:

Åh så fint och det ser dessutom nyttigt ut.

10 Cecilia Artista:

Så läckert! Kakaobönor, det hade jag aldrig gissat. Det smakar säkert bra!
Ha en trevlig helg!

11 Linnéa:

Här var det färg! Men vad fanken är det? Kakaoböner eller hemrullat påskgodis? Fint blev det allt.

Skippar fototriss denna vecka så jag vill bara säga Glad Påsk och stor kram till dig o familjen.

12 llhertz:

Färgglatt är det och gott ser det ut men vad är det?
Aha kakaobönor, antar att man inte kan knapra i sig dem bara så där rakt av men man kan ju hoppas :)

13 Erik Semlan:

Tack för kommentarerna.
Kan passa på att komma med en rättelse.
Det är inte kakaobönor i denna färgglada skål som jag tidigare påstått.
Det här är faktiskt olika kaffebönor! Rätt ska vara rätt och nu vet ni det.

14 Anemonen:

Tavlan hänger hos mig. Min far har gjort den. Han var lite av allkonstnär.När han pensionerades började han måla och skriva poesi och sin biografi.

15 juanna:

Om jag rättar mig efter andra kommentatorer bjuder du på bönor - kanske ska vi ta med egen kaffekvarn? för att njuta av det färgglada!?

Kommentera här: