Kommentarer:

1 Pumita:

Den skylten är befogad!!! Speciellt på Västerbron där man kan bli tillplattad av fartdårarna om man inte ser sig för. Fin skylt, synd att den är "kladdig".

2 Hanna:

Ja men vilken gullig och bra skylt. Gillar speciellt kärleksparet, bäst att lägga till en massa hjärtan så alla ser att det är just ett kärlekspar ;0) Här i Örebro skulle sådana skyltar behövas, här cyklas det överallt och man får snabbt hoppa undan var man än går.

3 Eva Trillian:

Ett väldigt trevligt sätt att säga det viktiga på! :)
Hoppas fler läser just den skylten!
... nu fick jag sommarnostlagi ;)

4 BP:

En ytterst tänkvärd skylt kan jag säga. Pumita hänvisar till Västerbron, jag till Norrtull och S:t Eriksgatan. Men där finns då inte en så söt och gullig skylt. Kärleksparet är bara för skön. Där har skyltmakaren (= Stockholms Trafikkontor) verkligen tänkt till!

5 Linnéa:

Hej Erik! Den skylten är verkligen berättigad. Blir skogstokig på alla cyklister som kör på gångbron trots alla barn, gående o hundar. Menar bron till Vinterviken.
Har idag publicerat två inlägg från just Hälleforsnäs, vi brukar åka dig på sommaren.

Ha det gott!

6 juanna:

En bra skylt som vi behöver se mer av!!

7 Monica o Jacob:

Haha det förälskade paret var bäst, vilken läcker tilläggsskylt;-)

8 Stare Ström:

Bra skylt du visar! Men skäll inte bara på cyklister- lite samarbete så går allt mycket bättre!

9 Mona:

Helt underbart med det förälskade paret!

10 SigridfraEnget:

Bra skylt! Men jag önskar at cyklister tittar på den översta skylten med, och inte cyklar mitt i vägen...

Kommentera här: