Kommentarer:

1 Linnéa:

Klar och tydlig information till den för mig okända klubben. Bara 4 m. Spännande!

Trevlig helg på dig!

2 llhertz:

Hehe fyra komma noll meter varken mer eller mindre till klubben. Jag traskar dit av pur nyfikenhet :)

3 Violen på Brandholmen:

Egentligen onödigt att kosta på en skylt när det bara är 4,0 meter kvar att gå. Men i informationssamhället...... Kul bild!

4 Marja:

Klubben ligger nära, men har ingen aning om vad det är för en klubb. Kosmos... har det något med rymden att göra kanske?

5 Mormor:

Hva gjør Kosmosklubben? Tro?
Ikke langt å gå i alle fall.
Flott bilde.
Ha en nydelig lørdagsettermiddag :-)

6 Eva:

Kosmosklubben? Så nyfiken man blir :) "kom o häng med andra aliens" ? ;)

7 juanna:

Här har du fått till en kul information! som slutar i frågetecken.

8 Maria Lundmark Hällsten:

Fast skylten 4 meter betyder inte avståndet framåt utan uppåt :) Man bör alltså tänka på vart man har skallen då man passerar, fast 4 meter är nog ingen levandes människa.

Svar: Kul att även du noterar vägskylten. Kolla gärna in mitt svar till Stare Ström. :-)
Erik

9 Stare Ström/Kråkvinklar:

Nu har du lyckats få oss att fundera! Om nu klubben sysslar med rymden, tycker jag det är lite futtigt med bara 4 m till tak.

Svar: Bra noterat och kul tankegång. Bilvägen går igenom huset precis bredvid och där är höjden till taket fyra meter! Kosmosklubben handlar om lusten att lära och pedagogik och har inget direkt med rymden att göra. Men jag gillar namnet och tänker på Seinfelds vilda granne när jag passerar skylten.
Erik

10 Lena och Tommy:

Vad kan det vara för klubb tro?

Svar: Det handlar om lusten till lärande och pedagogik kring meningsfull fritid och det finns olika kurser. Men namnet får mig att tänka på Seinfelds smågalna granne Kosmos och får mig att le varje gång jag ser skylten.
Erik

11 Ingun Kleppan:

morsomt navn, men hva bedriver de?

12 Monica o Jacob:

Kosmosklubben låter intressant;-)
Ha en skön lördagkväll

13 Laura:

Spännande :) undrar på villka villkor man blir medlem ;-)

SV: Ingen aning om ägaren har några kopplingar till Titanic men själva puben finns i Carlow,Irland.

14 Anitas Blogg - Malta:

Den var bra !! Kosmosklubben ?? Vad sysslar man med där tro ;-) Jaha, det har du ju redan svarat på ser nu. Kul bild !!

15 Bildgatan:

4 meter högst till kosmos =) Nu vet jag ju vad kosmosklubben är för något eftersom jag googlade när jag såg skylten. Man kanske kan säga att det är högst 4 meter upp till lycka (eller vishet)

16 Rimkogeren:

Her går det ikke at gå med høj hat - Nyd livet og dagen :-)

17 Pumita:

Heh, man undrar ju lite hur de medlemmar ser ut... små gröna, eller? ;)

18 SigridfraEnget:

Så får man inte vara för stor om man är med i Kosmosklubben...

19 anjoe:

Medlemmer af Kosmosklubben advares måske om ikke at stikke deres næser for højt mod sky ;-)

Herligt foto - og tusinde tak for din kommentar hos mig!

Kommentera här: