Kommentarer:

1 Laura:

Och vem är detta? =)

2 Ninnie:

Många personligheter på en och samma bild!

3 Anitas Blogg - Malta:

Vad fint !! Här har du verkligen lyckats samla personligheter. Snyggt att du valt s/v. Gillar statyn av Evert Taube. Om jag minns rätt står den mitt emot Gyllene Freden i Gamla stan eller ? Han vid micken känner jag så väl igen men kan inte kommma på vem det är. Bra val till temat iallafall ;-) Önskar en fortsatt trevlig foto-helg :-)

4 Erik Semlan:

Trubaduren Håkan Steijen till vänster och Evert Taube till höger på bilden.

5 Violen på Brandholmen:

Bilden gör sig mycket bra i svartvitt. Evert Taube,en stor personlighet, fotograferade jag vid ett av mina sällsynta besök i Gamla Stan. Trevligt återseende!

6 Lena och Tommy:

Flera personligheter. Bilden gör sig jättebra i svart vitt!

7 Monica o Jacob:

Den svartvita bilden gör nästan Taubestatyn levande, bra bild till personlighet;-)

8 juanna:

Du valde rätt färg / svart o vitt.
Fint porträtt på personligheter.

9 Linnéa:

Ha, ha, snýggt porträtt på var gemsamme bekant med några personligheter till. Snyggt med svartvitt!
Ha det gott!

10 llhertz:

och så himla bra svartvitt funkar här! Evert blir en i mängden av stora personligheter.

11 Mormor:

Jeg vet ikke hvem jeg skal peke på her, kanskje statuen? Flott bilde.
Ha en vakker dag.

12 fotobrus.se:

Utan att förringa Håkan får nog Evert min röst om stor personlighet.

Kommentera här: