Kommentarer:

1 Erik Semlan:

Tyckte jag kunde lämna ett bidrag, ett litet ljusminne. Det kanske syns att tårtan är "hemmagjord"?

Det var några år sedan. :-)

Grabben har vuxit upp och blivit snudd tjugo år äldre.

2 Mormor:

For et deilig bilde.

Kaker skal være hjemmegjorte med kjærlighet i seg :-)

Ha en vakker dag :-)

3 Eva:

En del ljus är väldigt viktiga. Den här sorten blir mindre viktiga för varje år ;-)

4 Bildgatan:

Godare ju mer hemmagjord den är. Jag skulle kanske också lagt upp något sådant med tanke på att min yngsta snart fyller några år till (med dina + 20 =) )



Tårtljus, tror det är första gången jag sett det i ett tema med ordet ljus - kul med något nytt.



ler åt grabben till vänster och tänker på elcigarett - men det kan det ju inte vara för han försöker knappast sluta röka. =)

5 Birgitte:

Dejlig fødselsdagskage og ungersvend :-)

6 Hanna:

Roligt med en lite äldre bild. Tårtan ser ut att vara väldigt smarrig. Fyra födelsedagsljus och allt fokus på födelsedagsbarnet. Bra redigerat!

7 juanna:

Fin redigering!! Vi kan behöva lite nostalgi ibland för att inte GLÖMMA!!

8 Monica o Jacob:

Härlig bild av lycka att få blåsa ut ljusen;-)en bild att bli glad åt.

Ha en skön måndagkväll;-)

9 Erika:

Har också en Andreas men äldre än den lille killen som blåser ut ljus. Hemmagjorda tårtor till de mindre barnen är allra roligast. Min mamma gjorde till de båda sönerna fast vid olika tillfälle, en fick ett lok med vagnar den andre en stor nallebjörn. Hon bakade vanlig sockerkaka och sedan skar hon ut för hand, garnerade och det såg verkligen så fint ut. Mina barn var överlyckliga över mormors fina tårtor vid deras respektive födelsedag. Förstår inte hur hon kunde, men å andra sidan bakade hon sin första beställda tårta endast tolv år gammal.



Tack för dina kommentarer. :)

10 Anne-Marie / Grandmother:

Härlig bild. Vilken koncentrerad min lillkillen har!

11 Anitas Blogg - Malta:

Vilken härlig bild full av glädje och nostalgi. Kan inte bortse från alla detaljer som finns i ditt gamla foto. Lillkillen med klubban, tallrikar och muggar och är det en cykel i bakgrunden... Snyggt med färg o s/v blandat.

12 Malys Krok:

Så fint og koselig! Ja de vokser fort og årene går så en ikke kan skjønne at de er blitt voksne, men så er det fint å ha bilder og minner...Dette var iallefall perfekt til tema! Så fin gutt!

Tusen takk for hilsen! Inni egget mitt er det en fiskemåke. Ded har hatt rede hos oss tre ganger og er kommet igjen i år også! Det liker vi! Ha det godt! -Margit-

13 Zanna:

Så himla fin bild :)

Kommentera här: