Kommentarer:

1 Inge:

Godt valg.. :-)

2 Elisabeth:

Passar jättebra!

3 HansHB:

..joda, den passer!

Flott innlegg til tema "B"!

4 Mormor:

En Byggkran Begynner på B, så det er et Bra Bidrag for en Bloggpost på B.

Ha en fin kveld :-)

5 Pumita:

Passar alldeles utmärkt! Du kan inte ha tagit den bilden idag för så mycket blå himmel kan du inte ha hittat. :)



B som i bildgåta förresten, jag svarade hos mig. Kändes enklast så. :)

6 Marit Johansson:

Javisst passar en byggkran alldeles utmärkt, och den blå himlen också!

7 Mona:

Byggkran och blå himmel. Perfekt till temat.

8 Benita:

Visst, passar alldeles utmärkt. Snygg bild! :)

9 Pysselfarmor:

ja de är det många av nu, låga höga, runt omkring i Stockholm. Det var en blå himmel du hade den dagen ;-))



du är som jag tidigare sagt väldigt observant - det är på en marknad med ett litet nöjesfält som jag klickade fast mina ballonger ;-)

10 Nett:

Bra val, man kan se en en hel del byggkranar nu vid denna årstiden, nu byggs det för fullt runt om i Sverige. ha en fin Onsdag!

11 ElinsPhoto:

Byggkran passar ju alldeles utmärkt :)

12 4U2:

Fiffigt tänkt!

sv; roligt att du gillade min målning!

Kommentera här: