Kommentarer:

1 Lena och Tommy:

Jättefint djup i din bild!

2 Ingun Kleppan:

Nydelig bilde som minner meg om skogsbilvegen som jeg bodde ved før. Inni Trysilskogen!
Vakkert bilde med flott perspektiv!
Ingun

3 Linnéa:

Djupa skogar, eller djup skog. Lätt att gå vilse!
Ha det gott!

Svar: Tack för din information I-B. Med tanke på andra omständigheter så fick du till en passande bild till temat.
Erik

4 Marja:

Vägen tränger djupt in i skogen verkar det som. Fint med virkeshögen vid sidan om.

5 Gärdsmygen:

Den bilden är det djup i...lite magiskt.

6 SigridfraEnget:

Bra djup, och snyggt perspektiv!

7 Eva Trillian:

Det är rätt mäktigt i de stora skogarna!

Jo, o så lite "kuriosa": Sambon såg en ödla igår o var lite nyfiken på vad det var för sort (och ville visa mig hur den såg ut) så han började med att googla Sverige+Ödla och fick upp mängder av bilder, valde den som såg mest "lik" ut och ropade på mig för att visa ... jag blev mest imponerad av att bilden fanns på en blogg jag kände igen :) Din! Man brukar säga att världen inte är så stor? Internet är tydligen inte så stort det heller ;)

Svar: Se där! Roligt vad du berättar om sambons ödleletande. :-) Så min skogsödla vi hittade ute vid sommarstugan på landet liknade din ödla. Jag trodde internet var gigantiskt stort, kanske är det rätt litet. ;-)
Erik

8 Laura:

Vilken bild! Så fort jag såg den började jag fundera på livet...och djupet i allt tänkande... inte de bästa ämnena precis innan läggdags men ack så intressanta.

SV: Kul att du hittade till mig :) och ja... hunden är alltid rörlig haha

9 juanna:

Här kan jag utan betänklighet skriva: DJUPT inne i skogen!

10 Bitten:

Härligt djup i din bild!

11 Monica o Jacob:

Har du varit ute i spenaten och vandrat, mysig väg. Skogen är något för mej och tjejerna finns nog många pinnar där;-)
Ha en bra söndagkväll;-)

12 Stare Ström/Kråkvinklar:

Vilket grönt djup i din bild!

13 llhertz:

Ja men Erik här är den ju, bilden jag sökte som skulle visa djupt in i skogen! Snyggt, och bra att du fann den när jag gick vilse ;)

Svar: Din egen bild var magisk. Hoppas du går till final.
Erik

14 Beate:

Djupt inne i skogen men ändå med en asfalterad väg... detta var min spontana reaktion.
En väldigt ovanlig bild för att vara dig, vilket ju är så roligt! Jag menar man förväntar sig ett visst "stuk" på bilder när man följer en blogg, åsså blir det en överraskning när någt helt annat dyker upp. Kul!

Svar: Jo, det är nog så att jag "nischat" mig på att kombinera olika teman. Var nog först med det. Nu har många följt efter faktiskt. Kul, bara dom säger vart dom såg det först;-) DS

Svar: Hi hi, ja du var tidigt ute med att kombinera flera teman i samma inlägg. Först, det vet jag inte om du var... Jag gör det själv ibland, när jag kan använda samma bild/bilder till bägge teman. Din lösning var bra till dessa två fototeman. :-) Men ofta väljer jag att dela upp de olika fototeman som är. Jag tycker det är helt okej med flera inlägg. Du får ha en bra vecka Beate. :-)
Erik

15 Charlotta:

En väg rakt genom de djupa skogarna. Men asfalterad så det kan väl inte vara så långt från civilisationen. ;)

16 Mona:

Härligt djup i bilden. Dom där skogsvägarna kan vara hur långa som helst. Eller åtminstone känns det så när man kör där. Underbar grönska och vedstapeln ger bra perspektiv åt bilden.

17 Bildgatan:

Djupt där inne finns det något, men vad är det som lockar den vägen? Spännande blir det ur det här perspektivet.

Kommentera här: