Kommentarer:

1 Anitas Blogg - Malta:

Den bilden är ju jättebra!! Så fina och mjuka toner i gult. Snyggt ! ..och väldigt fyndigt att fota något så enkelt ;-) Önskar dig Gott Nytt År !!

2 Kerstins foto:

Det är inte ofta man får hissens insida att se varm och inbjudande ut. Du lyckas. :)
Önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!

3 Linnéa:

Det blev en annorlunda och rolig bild i varma monokroma färger.

Ett riktig Gott Nytt År vill jag önska dig o familjen.

4 Violen på brandholmen:

Enkel, härlig bild i mjuka, varma toner!
GOTT NYTT ÅR!

5 Stare Ström:

Det hade säkert blivit lite roligare att åka i den hissen med den här färgen!
Gott nytt år!

6 Marit Johansson:

Bra bild till temat!

7 Hanna:

Jag gillar sådana här bilder, varför krångla till det egentligen. Vardagsbestyr är det som gör sig bäst framför kameran. Blixtens spegling i panelen ger bilden en extra kick, ser häftigt ut. Att jag sedan har hissfobi är en annan historia... Gott nytt år på dig!

8 Marit Johansson:

Positionen som Mia gör på bilden vet jag inte namnet på, hon går inte i balett, bara vanlig dans :)

9 Eva Trillian:

Lediga dagar gör mig förslappad å hjärnans vägar och jag har glömt att kolla om fler lagt in alster till Ordlös Lördag :O Och det hade ju du bl.a. Gillar din bild. Mest för att den inte är i gråskala ;) men också för att jag känner mig svulten på färger så här års och gult gör mig glad :)
Tack för dina rader till min "inte årskrönika"! Önskar dig en bra nyårsafton och en fin start på 2013!

10 Nett:

Så enkel och bra blev bilden :) God fortsättning på det nya året!

Ang United buddybears, så tror jag inte att den kommer till en annan stad i Sverige, men jag skall inte säga inte. Har inte hört något om det i allafall.

Kommentera här: