Kommentarer:

1 SoF:

Ja varför inte... ;)
Jag tänker på boule/boccia-klot.

Glad måndag!

2 Cecilia Artista:

Riktigt läcker utsmyckning!

3 Violen på Brandholmen:

Min första tanke "oh, bouleklot". Utsmyckningen måste vara vacker när det mörknar. Bilden är också vacker med lite gatuliv i bakgrunden.

4 Anki:

Väldigt snyggt... en utsmyckning som även tilltalar mig - enkelt och snyggt!
Bra bild!

5 Hanna:

Kloten har en skåra i sig, tänker mig lite att det kanske vore kul om de gick att öppna, så vips hade man fyra sittplatser. Konst och funktion är en bra kombination :0)

Svar: Kul idé. Kanske något för konstnären att skapa på annan plats. :-)
Erik

6 Eva:

Jag kan inte hjälpa det, men jag blir så himla nyfiken på tanken BAKOM installationer :)
Jag gillar "din" metall.

7 Mariane:

Det er super fantastisk hvad kunstnere kan lave i metal!! ... og fotografen når han/hun laver sine billeder - Superb arbejde, Erik - Tak!!

8 Mormor:

Spennende installasjoner. Må være flott når de blå lyset synes.
Ha en fin ettermiddag :-)

http://www.starbear.no/mormor/2012/08/20/mandagstema-54/

9 et lite ØYEBLIKK:

Dette var en spennende installasjon, synes jeg. Sikkert flott når det er mørkt og det lyser i den!
:)

10 juanna:

Härlig installation! inte minst för att den lyser vid mörker. Ska kolla nästa gång jag är vid medborgarplatsen.

11 HansHB:

Herlige detaljer i gatebildet dette. Flott bilde og bidrag til mandagstemaet!

12 llhertz:

Ja här visar du ännu en plats i Stockholm som jag inte har upptäckt :)
Tack för det! Du är en utmärkt Stockholmssherpa ;)

13 Stare Ström/Kråkvinklar:

Fin skulptur, men finns det någon tanke bakom?

14 Lotta:

De kloten gillar jag också, snyggt!

15 Marit Johansson:

Det var ett roligt konstverk, passar bra till måndagstemat!

16 Mona:

Snyggt! Kul att dom lyser i mörkret också. Läste att det finns pollare i närheten också. Konst helt i min smak.

17 Pialotta:

Ett konstverk helt i min smak oxså... ovanligheten avgör .. enkelheten, fast ändå så intressant konstverk i Metall. Fint fångat Erik :)

Kommentera här: