På fötterna!


Har just rensat bort otaliga kommentarer på min blogg. Någon konstig attack (du kan läsa mer här om du vill) som jag ännu inte fått någon förklaring till. Hoppas det kommer senare, jag vill ju gärna ha på fötterna. Alla dessa dumma kommentarer verkar komma från de där konstiga fingerskorna.
Nåja, tillbaka till temat fötter/på fötterna.
I helgen var det 2 km Loppis för andra gången i Aspudden. Stor succé, otroligt många besökare! En del kom även in i lokalen där jag deltog i en fotoutställning. Kunde inte lämna utställningslokalen, så jag tar ett foto som jag tog på förra loppisen. Det passar bra till fototemat.



Lite kul, tycker jag, med de blå stövlarna, både på loppiskunden och på tavlan!



Här finns fler tolkningar


Erik

Kommentarer:

1 Biggan:

Kul iakttagelse!!!

2 Pialotta:

Konstiga kommentarer tar musten ur en .. Hoppas det löser sig. Spärra IT-nummer .. har du tagit kontakt med blogg.se ? Loppisfynd är bra.. återanvändning.. Jag bruka skänka mina kläder och skor, de som jag är trött på eller inte kan ha av andra skäl.. Det är hur poppis som helst nu att återanvända, vilket är så bra för alla :) Fin bild på tjejen :)

Ha de fint o hoppas det löser sig med dina delimmor :)

3 Carina - inspirera:

Vilken härligt rolig bild! Det är de små detaljerna som gör det...

Ha en underbar tisdag.

Kramen.

4 Artlover:

Klockren tolkning till temat. Jag gillar speglingen i bilden: Hon där med stövlarna och speglingen av dem i tavlan.

5 Vespa Vulgaris:

Den där loppisen missade jag helt. Jag som älskar att gå och skrota runt och fynda. Brukar den gå av stapeln varje år?

6 Anonym:

Vilken iakttagelseförmåga du har! Och att du fick glädje av bilden NU!



Sådana skor jag visar upp går jag inte ofta i numera - ja, det såg du kanske ;-)



virusattacken - gå inte till sidan och klicka runt där - ta bort alla kommentarer eller ta bort länken. typ bekräftelse på att adressen/datorn finns när man klickar där.....

7 Leena:

Vad observant av dig att se de blåa stövlarna! Riktigt fyndigt och passar klockrent till temat.

Jag har inte fått några konstiga kommentarer eller attack på min blogg, hoppas jag slipper. Jobbigt!

8 4U2:

Rätt plats vid rätt tillfälle och rask med kameran måste du ha varit! Gillar, gillar, gillar ;)

Ja, nu har jag försett mig med en del antivirus och sånt, program då min dator varit så extremt seg ... hoppas det fungerar inte bara nu utan hela tiden.

9 Mia:

Ja, det var fräckt faktiskt! Var det genomtänkt att det skulle bli så, eller bara bidde det??? L

10 SigridfraEnget:

Snyggt! Du har ögonen med dig...

11 Helena:

Hahaha, gillar bilen :D

12 Lena o Tommy:

Ja det var verkligen käckt med de två stövlarna!

13 Klimakteriehäxan:

Tavlan var ju pricken över i! Var det inte van Gogh som gjorde en klassisk målning av ett par snörkängor?!

14 Sandra:

udda iakttagelse, men den gör hela bilden, verkligen (sko)j :-p haha

15 Anonym:

Haha, vilken bra bild! Dagens pärla!

16 Klimakteriehäxan:

Det var van Gogh, jag kollade! ;-)

17 Gunvor:

Fiffigt klipp du gjorde. Kul stövelbild med blå stövlar gånger två.

Det är jordgubbsplantor som är nysatta på min stövelbild.

18 Pysselfarmor:

Ursäkta Erik ser nu att jag slarvat med länken på min kommentar tidigare idag..hade bråttomt sorry

Det är kommentaren ovanför Leena som är min!

19 Maria C. Dunder:

Haha...vilken underbar bild!

20 Pysselfarmor:

Svar:

Egna skor

Hemma

Har ingen ateljé

Tagit en stor avlång spegel och lagt på gräsmattan och så attiraljerna på spegeln - smart va?!

21 Kerstins foto:

Snyggt med tavlan och de blå stövlarna. Såg du det när du fotade eller upptäckte du det när du dragit in bilderna? Ibland upptäcker man mer i en bild när den kommit in i datorn än när man fotade. :)

Kommentera här: