Kommentarer:

1 Lille:

Dette var et fantastiskt og helt vidunderlig bilde!!! Drømmer meg dit NÅ!!!

2 Erik "Semlan":

svar till Lille (mindre-meg):

Nu lyser fullmånen på nätterna. :-) Fin bild på månen, på dagen.

Tack för din kommentar.

Vore bra om du öppnade upp för namn/url som profilalternativ. Du utestänger en del besökare som du har det nu. ;-)

3 Biggan:

Fantastiskt - ja vidunderligt som "Lille" skriver...

4 Mariane:

Jamensom ett bra bild, men noget tyckes fel - kan inte se hele bilden? .. anners . .väldig snyggt

5 Pysselfarmor:

GOSH!

vilken bild!! superläcker!

Jaha jag får "stå mitt kast" att jag inte gick tidigare från kursen..!!

6 Anonym:

På nåt vis känner jag igen bilden

7 Marianne:

Hvilket vakkert bilde!

Så vart og skjønt!

Ønsker deg en riktig god helg!

8 Fotokarusellen:

Et veldig spennende bilde. Kreativt og vakkert.

9 NatureFootstep:

härlig, lite sagolik himmel.



Tack för den fina kommentaren. Och visst är det olika beroende på vilken dator man sitter vid. Jag försökte få fram lite detaljer på sidan, men det blev bara lite gråtråkigt.

10 4U2:

Underbar känsla din bild förmedlar! Du vet förresten att jag har en Fotoutmaning? Kika gärna in till mig!

Ha en härlig helg!

11 Inger Maryissa:

Jätte-fint foto

ha en fin fredagskväll och helg

12 Mona:

Så stämningsfullt och vackert.

13 Fia:

Mycket vacker bild! Jättespännande med diset som bäddar in landskapet i bakgrunden. Lockar till upptäcksfärd.

14 Anette:

Nydelig bilde, helt magisk :)

Kommentera här: