Kommentarer:

1 Nett:

Härliga höstbilder.. Har många gula löv kvar på träden utanför mig, men snart ligger de alla på marken ;) Ha en fin Måndag!

2 Pialotta:

Allt läggs till vila i naturen inför Vintern för att så småningom poppa upp nyvaken i Vårens färger :) Jo, jag förstår vad du tänker :)

3 Mormor:

Den løvhaugen hadde vært fin å legge seg i. Titte opp mot himmelen og hvile.



Ha en fin mandag :-9

4 Inge:

Flot valg.. naturen tager en pause de næste par måneder.. :-)

5 Nett:

Nu har jag fotograferat lite gult fick inspirationen härifrån.. får se om det är bilder som kan komma upp sedan. Promenaden var väl runt 5 km :)

6 Monica o Jacob:

Nänänä ingen snö än inte;-)))läckra bilder i höstens färger.

Ha en bra måndagkväll;-)))

7 Annelie Esséus:

Visst förstår jag hur du tänker, det är ju precis så det är, naturen ska också ta en vilopaus nu. Fast jag tycker den vilar alldeles för länge, men det får väl stå för mig det.

Härliga färger. Men har du som jag undrat varför det inte finns så mycket RÖDA löv i år, eller är det bara som jag inbillar mig?

8 Mona:

Så vackert med alla dessa gula löv. Får nästan, men bara nästan, samma känsla som när körsbärsträden blommor.



Nej, jag stod inte i vattnet o fotade. Jag stod på landbacken. Det är bara en liten vik man ser. Men om man klättrar upp till bänkarna får man se "hela" Vänerns breda ut sig under fötterna.

9 Linda:

Flotte bilder!

Ja, nå er det tid for at naturen tar seg en hvilepause - kan bare glede oss til den våkner igjen av dvalen :)

10 Malys Krok:

Ja det tenkte jeg ikke på! Naturen har virkelig hvilepause i lang tid! smart løst! -Margit-

11 Lasseivomma:

Ja, det är lite vilsamt med höst, långa kvällar och gott om tid för mys.

Snygga höstbilder som illustrerar lugn.

12 Anne Marie Meyer:

Flott bilde og vakre farger.

13 SigridfraEnget:

Jag fattar precis vad du menar. Tänker ofta samma tanke själv. Vinteren är bara en paus.

14 Pysselfarmor:

Absolut tar naturen en liten paus nu! Så härligt gult löven lyser!

15 Helene:

vakkert! Her vil jeg sette meg ned en liten stund:o)

16 anjoe:

Ja, du har fanget et blændende godt eksempel ;-)

Kommentera här: