Kanske fungerar klippet?


Jag vill testa att ta över ett eget filmklipp hit från Facebook där jag lagt upp det.

Mitt filmklipp är från de helt underbara killarna i Varité Velociped. Det är Svante Drake, Erik Petersen och Bengt Johansson (med stora skägget) som är med i klippet.


Här syns Erik och Bengt.

Jag berättade lite om deras föreställning i det här blogginlägget (Kolla gärna här!).

Här tog jag ett litet filmklipp från slutet av showen med trion.



Vi gör ett försök, spelar det, ser det bra ut?
Undrar om det går att ändra storleken på fönstret?

Jag hoppas att inte killarna blir ledsna för mitt klipp?

Får du möjlighet att se Varité Velociped så ta chansen, du blir inte besviken! :-)


Erik

Kommentarer:

1 Erik "Semlan":

Då ska vi se om vilka jag tillåter få se klippet på Facebook, om det även öppnar upp visningen här på bloggen.

Nu har jag gjort klippet "offentligt" som Facebook kallar det.

Mycket riktigt! Nu finns klippet till beskådan igen här på min blogg.

Kommentera här: