Äntligen himmelskt!

Sol igår, sol idag!


Solen skiner och börjar nå upp över taken, äntligen.

Så här i slutet på januari börjar äntligen solen nå lite höjd på himmlavalvet och faktiskt, solstrålarna värmer lite på huden. Härligt!
Då kan det passa bra att börja delta i norska bloggaren Petunias fototema "Himmelsk".



När jag deltog i Måndagstemat "vackert" i början av veckan så är det himmelskt där med på sätt och vis. Här kommer mitt första riktiga bidrag! Det är tjugonde gången som Petunia kör temat.


Härligt med solen, denna gula energiklump som jag saknat mycket nu i vintermörkret. Nu börjar den visa sig och jag trivs. Det kommer en vår, om inte just nu så snart!


Andra himmelska tolkningar här,
Erik

Kommentarer:

1 Monica o Jacob:

Ja visst är det härligt med solen, riktigt skönt att sitta på bänken bakom huset nu.

HAHA ja att dränka Sthlm det skulle man väl gå till historien på, har inte tänkt på att det ser ut så på bilderna.

Fina solbilder du har.

Ha en skön helg;-)det ska visst inte bli kallt i alla fall.

2 rejen:

Smukt og tak for kommentar på min blog..;-D Det er et morgenfoto..

3 Melusine:

Ja, det er jammen herlig når solen begynner å komme mer frem og gjør dagene lysere. Livet blir lysere!



Takk for kommentar hos meg,

ha en fin helg :)

4 Maria Berg:

Du gav mig allt lite idér här den översta bilden med både ljus från lampa och sol - skall jag nog använda till ett tema ljus som jag skall fota innan söndag.

Ett tips (som du kankse redan känner till) är att sätta så högt bländar tal som möjligt på din kamera och så får du mer "strålar".

/MB

Om du vill ta en titt här: http://www.flickr.com/photos/alltkangronska/5393057436/

5 Linda:

Herlig nå når solen begynner å varme!

Ønsker deg en fin helg:)

6 TorAa:

Ja, det er deilig når solen kommer høyere og høyere på himmelen. Her vi bor er det nå 2 timer lengre dagslys en 21. desember.



Takk for hyggelig kommentar

7 Mio:

Nydelige solbilder.

Så herlig når vi går mot vår og lysere tider.

Takk for kommentaren hos meg.

Ønsker deg en fin helg.

8 Petunia:

Sol i hjerte, sol i sinnet!! Jeg håper at sommeren blir lang og solrik som kompensasjon for denne vinteren!



Kjempekjekt at du vil være med på Himmelsk denne uke også. Vi begynner å bli ganske så mange nå. Tar en stund å komme rundt på alle bloggene. Jeg forventer ikke at dere skal gjøre det, men jeg føler for å gjøre det siden jeg driver dette og jeg vil jo at alle skal få en hilsen. Kan ikke love at jeg klarer det hver uke, men de fredagene jeg ikke skal annet, da blir det blogghopping!

Ha en strålende helg!

9 Malys Krok:

Ja solen gjør underverk på både kropp og sjel! Deilig! Vakre bilder! tusen takk for hilsen!

God helg til deg!

-Margit-

10 Line:

Flotte bilder der sola kviskrar stillt...eg kjem att denne våren og:o)

God helg, Line

11 Irene:

Fine bilder. Kjenner følelsen når sola endelig krabber så høyt at den titter over "kanten". Her er sola helt borte i over en mnd. Her om dagen kom den endelig fram igjen.

12 Maria G:

Vad skulla man göra utan denna underbara lampa...

Superhärliga och fina bilder!

Trevlig helg!

13 Pysselfarmor:

Visst är det härligt med ljuset...och när man går från jobbet liiiiiiiiiitet tidigare så hinner man ju fotografera nu.



ha en skön helg

14 Inge:

Så smukt det er.. Hav en dejlig weekend :-)

Kommentera här: