Öppnar snart.


Nu när våren blommar ut ordentligt pågår det en febril verksamhet innanför dessa grindar!
Veckans färger gul och orange går att leta upp i mitt foto här under.



- Hur kom jag ut på den här sidan om de låsta grindarna? verkar hantverkaren tänka. ;-)

Många trasiga glödlampor att byta. Många liter målarfärg lär gå åt när Gröna Lund ska bli invigningsfint!



Ett par bonusfoton:


Från vattnet ser Gröna Lund ganska imponerande ut med sina åkattraktioner eller hur?


Flera berg- och dalbanor går in och ut i varandra, Stockholms nöjesfält "Grönan" lider av platsbrist.


Mer färger här
Erik

Kommentarer:

1 Erik "Semlan":

Dåligt med besökare hos veckans färger...

Kanske tar ett tag innan fotobloggare hittar dit? :-)

2 Pialotta:

Jag är med nu :) Bra det är en till som inte bara har veckans färger i fotona;)

Gröna Lund.. är du något och åker karusell Erik lelle ? ;) Trevlig Annandag Påsk :) Vi åker nog till Konstrundan på Österlen i morgon om jag får gubben med mig ;)

Kommentera här: