Garanterat första gången...

... som jag deltar i detta fototema.
Onsdagstema kallar Birgitta (foto CHIP) detta fototema som hon hoppas blir fantasifullt. Låter spännande! Det är tredje veckan, så jag tror inte så många hittat hit ännu. Själv var det via Pialotta som jag fann detta fototema. Nu är det torsdag, men jag tänkte vara med ändå, hoppas och tror det går bra. :-) 

                                 

Denna vecka är temat "garantera". Fick med det i rubriken, men... foto? Pannan i djupa veck och en runda förbi stadens centrum, där brukar alltid finnas motiv.


I Kungsträdgården blommar de japanska körsbärsträden för fullt, såå vackert.

Garanterat första gången jag ser denna prakt denna vår! Att passera förbi Kungsan och njuta av dessa vackra blommor varje vår lär jag garanterat fortsätta med. En lisa för en småstressad storstadsbo.
Erik

Kommentarer:

1 foto CHIP:

Hur ljuvligt kan det bli? Knappast mer än här - garanterat :)

Kul att du kommer med i temat!

Ha e skön helg!

2 El Stiffo:

Snyggt är det. Ska titta med egna ögon idag på väg till Angelika Knäpper Gallery.

3 Pumita:

Fantastisk! Har inte sett detta live än... måste dit snart innan det försvinner!

4 Tinas Photoblog, Sweden:

Att Stockholm är en vacker stad visste jag men att det fanns så fina blommande träd i Kungsan hade jag ingen aning om...Ha en bra dag! :)

Kommentera här: