Lars Demian även ikväll!

Har du möjlighet, så varför inte njuta av Lars Demian ikväll? På Boulevardteatern uppträder "cabaresångaren" Lars Demian tillsammans med medmusikanten David Tallroth med start klockan åtta ikväll, torsdag. Inte dyrt alls, för 200 kr får du två timmars suverän underhållning.

          
           Teatern ligger snett emot Skatteskrapan.

Igår var vi ungefär 80 pers i publiken. I pausen hörde jag flera som gillade vad de hörde och var förvånade över att det inte var utsålt. Publikkommentarer; "Han är ju bra!" eller "Vilka sjukt sköna låtar."
Visst är Lars Demian bra. Jag älskar hans låtar, burleska och härliga visor. Finns några skivor på Spotify att lyssna på, om du har det. Konstigt att han ännu inte fått Cornelisstipendiet... 
Så varför inte åka in till Götgatan 73 och njuta av Lars Demian denna torsdag?


Lars Demian,här med banjo och David Tallroth med bastuban, den stora (finns mindre också).

Jag återkommer med mina intryck från konserten igår. Här finns annat inlägg om Demian med länkar!

Fann detta klipp på YouTube, en bra Demianlåt, skapligt filmat... från samma turné.

Erik

Kommentarer:

1 Fia:

Jag ser en banjo!!

Kommentera här: