Torsdagsfoto - Stillhet och tystnad

Var inne hos Hasse A och kollade på hans blogg och fann då detta fototema. Ser på reglerna att man kan lämna in bidrag fram till klockan åtta ikväll fredag. Det är en tävling denna vecka. Skyndar mig att lämna in mitt första bidrag till Torsdagsfoto 
Regler:
Det är bara tillåtet att delta med en bild
Bilden ska vara tagen av er själva.
Bilden behöver inte vara nytagen.
Du får använda bildredigeringspogram som photoshop m.fl.
Ni måste länka till Torsdagsfoto och tvspelsweb.se.




Morgonstillhet, en varm, skön sommardag vid sjön ute på landet får bli mitt bidrag.

Tack för tipset Hasse :-)

Många bidrag till stillhet och tystnad hittar du på TORSDAGSFOTO
Erik

Kommentarer:

1 Birgitta:

En underbar sommarbild du visar i ditt första bidrag i Torsdagsfoto! Du hann vara med i tävlingen också ;)

2 Hasse A:

Morrn Erik.



Höjdar-bild. Flott Sverigereklam.



Ha de bra.

Hasse A



Jag har svarat på din fråga, på ett tidigare inlägg.

3 Magdalena:

En otoligt vacker bild.

4 Artlover:

Snyggt oxh stilla. Bra med vassruggen nedtill som gör bilden stabil.

Nu ska jag spöka lite:-)

5 Johanna - Fotoblogg!:

Vacker bild! Man längtar dit till sommaren & stillheten. :)

6 Lee:

Very nice, I love the reflection of the farmhouse on the lake.

7 Erik:

Tack för era kommentarer, värmer gott. :-)

Kommentera här: