Bara en manlig bloggare!

Hej! Kul när vänner plötsligt gör något oväntat. :-) Så har det tydligen blivit med mitt bloggande. Förstod jag Hasse rätt när vi snabbt möttes nära tunnelbanan så har han anmält min blogg till Vecko-Revyns bloggtävling. Först trodde jag det var ett skämt, men så var inte fallet. Så berättade arbetskollegan Gill att mitt namn/min blogg nämndes av radioprogrammet "the Voice" när hon körde in till jobbet häromdan. Hon hade nästan kört ner i diket. VA... nämnd i radio!? Nu, lördag, kan man inte längre se de röstbara bloggarna, tävlingen är avslutad, står det på hemsidan, vinnare ska tydligen presenteras imorgon söndag. Lite snopet kan jag tycka, nu när jag har tid, då kan jag inte kolla. Men handlar det om att andra ska rösta,  njae, då kanske jag inte räcker till eller mitt bloggande? Många i min egen ålder har ett lågt internetanvändande, gäller en del kompisar också. Själv har jag inte haft tid att kolla in denna tävling förän nu, först när själva tävlingen är över. Fasen, sengångare är säkert snabbare än jag ibland! Får väl lämna den där standardkommentaren; det var kul att få vara med.

En annan sida...

"Annan sida" är ett fototema jag funderat på att starta, men just nu vill inte tiden räcka till. Sedan handlar det om dagval (nog så viktigt), kanske någon/några bloggare som fotobloggar mycket som vet dagar som är lite lugnare? En lugnare dag skulle jag kanske kunna lägga detta fototema. Jag gjorde ett försök som inte rörde om så mycket, men med det fotot och detta som exempel kanske temat börjar ge sig? Jag återkommer i ämnet, var så säker!

 

Erik

Kommentarer:

1 El Stiffo:

Din bild är mycket "bättre/snyggare" än min, men jag ville uttrycka en annan sak. Det är spännande med olika tolkningar av samma motiv. Va kul att du kommit med i en tävling. Startar du ett fototema så är jag med.

2 Erika:

För några dagar sedan fick jag näsan i "Genline" men har inte kommit dithän ännu, men tänker köra näsan i det också. :) Man blir överlycklig för varje släkting långt tillbaka i ledet man finner. Något som är bra är om för-efternamn är ovanligt, då är man säker på att har funnit rätt person. Men ändå måste man har lite mer uppgifter än bara namn.



Tack ändå för att du skrev om Genline.



Skickar över lite sol om du ingen har! :)

3 Kvasthilda:

Vad gäller de dagar jag följer via diverse fototeman verkar onsdagar och lördagar vara lugnast så onsdag kanske är en bra dag?

Kommentera här: