Annan sida - premiärfoto!

Känner för att fånga vinklar som inte får vara med så ofta. Det finns onekligen en hel del runt omkring oss. Ibland det där lite gråa, vardagliga som mycket väl kan vara värt att fotografera. Om det sedan är från en annan sida, full pott, tio poäng. Kan bli rätt snyggt, på ett mer grafiskt sätt än rent fotografiskt. Hmm, whatever!? En gång i veckan kommer jag att publicera en ny "annan sida". Kan kanske bli ett fototema med tiden, vem vet?



Tyck gärna till, kom med idéer eller delta själv.
Hur som helst, viktigast av allt, ha en skön helg!
Erik

Kommentarer:

1 El Stiffo:

En snygg bild! Du vet att jag gillar den här typen av bilder.

2 Erik:

Kul att den föll i smaken ElStiffo. ;-) Gillar kombinationen verkligt räcke (med flagnad färg) och skuggräcket på betongmuren (där gjutformens plankor syns). Blir fina linjer både vertikalt och horisontellt. :-)

Tjaa...

3 Kvasthilda:

Hahahaha... Många bilder är det inte men en himla kul idé! Det finns mycket som inte får synas på bild för att det är fult eller trist - eller bara för att. Som ändå kan bli himla intressant i andra vinklar! Eller bara konstigt. Men kul.



Jag har också ett eget tema, Rosa Lördag. Snodde idén från en ytterst invecklad amerikansk blogg. Fast jag har velat ha en rosa dag i veckan o lördagar är en bra sådan :-) Skönt med lite annat en helgdag, långt från det malmdammsgrå jag har i min vardag - o "helgdagsvardagar" för den delen.... Melodikryss o en rosa lördag. Fint :-)

Kommentera här: