Pigg mitt i natten!

Vill bara bevisa att jag inte for med osanning i förra inlägget, speciellt slutet.


Dessa kylskåpsmagneter föreställande två typer av bananer funderade jag på att ta med i veckans Fototriss. Men nu blev det inte så, då får de hänga här istället.
Madeiramagneten är i porslin, dumt material för en kylskåpsmagnet. Deras ö-bananer är för små för EU, så de får skeppas till Brasilien. Knäppt, för de är riktigt goda!

Allt prat om frukt och besök och titt på fruktfoton i trissar har fått mig hungrig
så jag bidrar med en matbild, fotot taget inne i Liljeholmens galleri, nere i en mataffär.


Hade anledning köpa lite gott där i charkdisken i mataffären i förrgår. Även korv är gott.

                        Höll på att glömma, insidan på drakfrukten.
                       
                        Den stillade hungern lite i alla fall... ;-) Tog en bit korv före frukten.
Erik

Kommentera här: