Trögt på blogg.se och fler fåglar!

Jag har haft problem att själv komma in på min blogg på blogg.se. Slår in mina koder och sedan händer INGENTING!
Fasen! Om inte jag kan komma in på bloggen, så behöver man inte vara speciellt smart för att ana att det är minst lika svårt för folk att lämna kommentarer.
Trött blir jag på allt strul.
Var ute i småregnandet tidigare och handlade söndagsmaten. Nu, väl hemma igen, skiner solen där ute, lite retfullt.
Ungefär som blogg.se. Då och då kan jag komma in i min egen blogg. Men hela tiden olika problem när jag är där "inne". Som nyss gav hela inlägget upp när jag skulle stoppa in en bild, allt försvann.
Gör ett nytt försök. Det mesta av inlägget fanns där när jag klev in igen. Envishet kanske ger belöning?


Salt- och pepparströare, en udda lottvinst på en julgransplundring. Pingviner är söta, dessa två träiga figurer är skapliga stöare, de fungerar även om de rymmer lite. Tycker de ser lite Pingu-artade ut.


Denna lilla porslinsfigur har mer än 80 år på nacken... Ungefär 10 cm stor. Kanske inte helt naturtrogen i färgerna, men ganska gullig är denna andfågel, har själv ingen aning om vilken fågel porslinsfiguren ska likna.



Har lekt med måsmobilfotot lite (finns med i min Fototriss). Vad tycks om leken..?

Har börjat titta runt bland Trissarna och lite känner jag mig som en ornitolog... :-)
Ja lite mer fåglar bjuder jag själv på, väldigt stilla de här med. Kanske går det att kommentera sent ikväll eller i morgon... just nu är det trögt (söndag kl 17.30)
Erik

Kommentarer:

1 Inger Maryissa:

Ja, det är jätte-trist när det krånglar med bloggen,

och det har varit struligt ett tag igen nu.

Jag mailade Blogg.se och de svarade att de håller på att undersöka varför det är så här.

Fast nog tycker jag dessa problem har hängt med till och från alltför länge,

men jag hoppas fortfarande på att det fixar sig.

Kontakta dem från info-sidan när du är inloggad på din blogg, och tala om för dem vad som händer.



Fina foton du har här.

och jätte-fint som du gjort med måsmobilfotot.

Ha en fin fortsatt kväll och vecka som kommer.

2 Pysen73:

Jag tycker det ser ut som en blandning mellan en and och en svan... ;o)

Måsbilden blev ju läcker!

Jag har inte haft några problem med att kommentera på senaste, däremot tycker jag att blog.se´s ordverifieringar blir mer och mer svårlästa... Får ofta klicka fram 2-3 nya koder innan jag lyckas tyda dem...

3 ElStiffo:

Härligt. Måsbilden (orginalet)är ju som gjord för lite lek. Och bra blev det. Jag tänker att det skulle kunna illustrera någonting, men vad? Ett tätnande luftrum?

Kommentera här: