Månadsbilden, april 2009

Vilken tur jag tittade in hos Camilla och såg hennes månadsbild. Det är Camilla som startade denna utmärkta fotoidé att visa ungefär samma motiv, ett foto varje månad.
Så tursamt att sambon och jag passerade det alldeles för säsongen nyöppnade Vintervikens trädgårdskafé idag!
Jag letar bland dagens bilder och väljer ut ett foto...


Ombyggnationen är ännu inte klar, men caféet öppnade igår.

Mycket folk och rätt lång kö. Hela kafébyggnaden har flyttat in på området. Varmt kaffe (en latte) och en macka gjorde fortsatt promenad lättare att klara av :-)


Våren må ha kommit, men mycket växtlighet väntar en stund till...



   Hos Camillas Foto kan du hitta fler deltagare i denna månadsbild, sök och du finner!



Marsbilden finns här


Snöiga februaribilden kan du kika på igen.


Första månadsbilden mitt i vintern hittar man här!

Ska bli skoj när jag har ett helt år, kan kanske göra ett litet bildspel..?
Erik

Kommentarer:

1 Camilla:

Härligt vårväder med folk som passar på att promenera och fika ute i vårsolen, härligt.

Ha en skön dag

2 Bosse:

Tyvärr missade jag kaféets premiärdagar. Jag ska göra ett besök den kommande veckan. Förhoppningsvis försvinner de långa köerna när bygget är klart.



Jag håller med om att Camillas månadsfotoidé är tilltalande.

Kommentera här: