Kommentarer:

1 Marianne:

Är det där att peka med hela handen....

Eller säger han..jag kan flyga, jag är inte rädd...

2 Marie Carpe Diem:

Grabbsurr ;-)

3 Nettan:

Här var det diskusioner grabbar emellan....



Ha det gott i vårsolen // Nettan

4 Susanne:

Ser ut att vara en person som söker kontakt med ett trevligt gäng. Kanske hade han det lite långtråkigt där borta för sig själv eller var hans polare lite trista??? =)

5 Karin Berg:

Ett samtal över borden :-)Och den ena verkar peka på ngt där ute. Kanske förklarar han eller visar ngt. men de ser ut att ha trevligt iallafall :-)

6 Della / Var Dag ett Äventyr:

Dom verkar ha trevligt.

7 Cecilia Artista:

Hoppas det blev en trevlig dag och trevlig diskussion!

8 Anna:

Nä nä nä, mannen i svarta tröjan säger "peace" :)

9 Henry:

"Du vet där borta"!

10 Rajson:

Kan jag beställa tre stora starka till, eller?

(Tack för ditt intressanta skolinlägg tidigare!)

11 Erik:

Ha, ha! Kul, roliga kommentarer. :-) Precis så här ser jag på dessa foton på måndagar. Sätta igång små funderingar... skoj. Kloka bloggvänner! Roliga förslag.

12 Ninni/fotografia:

Jag håller nog på Rajsons förslag jag:D...Glada gossar i väntan på något sportevenemang??På TV alltså!

13 Ninni/fotografia:

Varför fungerar det inte att kommentera??

Jag håller på Rajsons ide om tre stora starka...Kanske i väntan på ett sportevenemang...På TV alltså;)

14 Pialotta:

Här var det grabbsnack av stora mått.. gillar gubben med keps;-) /Pialotta

15 Mimo:

Varför får inte jag vara med?, tror jag han säger...

16 Amanda:

Typiskt killsnack, brudar bärs och hästar eller hästkrafter. /Amanda

Kommentera här: