Kommentarer:

1 Pumita:

Blev så full i skratt när jag såg personen till vänster i bild. Undrar om det är en förbipasserande som har stannat till för att iakta det som sker. Han verkar ha full koll. Kanske skulle han vilja vara med. Eller så är han en i gänget men det låter inte lika kul...

2 Erik:

Njää, man kan nog säga att alla tre jobbar mot ett gemensamt mål...

3 Hasse:

Morrn Erik.



En äkta ögonblicksbild.



Bilden tagen nedanför Gustav III staty, eller hur?



Ha de bra

Hasse



4 Anna:

Hmm.. Han till vänster tror jag är själva frontfiguren på något vis, eller?



Jag har funderat länge på vad detta är... Fotomodell? Men det ser ut som något slags monument i bakgrunden... Hmm... Berätta!



Du undrade över min skulptur! Den finns i trädgården på Heidruns café utanför Torsby och skulptören heter Mario Rojas. Hela historian finns i kommentaren på min sida nu :)

Ha det gott!

5 Rajson:

Det gäller att ha med kameran och ta tillfället när det bjuds.

Hade varit kul och beta vad som var målet!

6 veronica-ifokus:

Håller med Rajson! Lite nyfiken blir man allt =)

7 veronica-ifokus:

Håller med Rajson, skulle va kul att veta vad de gör/målet!! =)

8 Ulrica:

En fantastisk ögonblicksbild. Man undrar verkligen vad de gör. :) Underbart att du tog upp kamerna och tog en bild.... det är så man blir en fotograf, man ser...

9 annette:

Tur Du hade kameran med, sådana här bilder tycker jag om, undrar just bara nu vad dom sysslar med?



annett

10 Birgitta*s Jubileumsblog:

Jag gissar att det handlar om ett omslag till den första skivan. Killen plåtar när han ser ut över den önskade publiken.

11 Erik:

Tack för kommentarerna. :-) Kul att bilden väcker undringar... Hörde fotografen be om mer attityd medan han tog foton. Han körde med blixt, i allt ljuset. Stylisten hade just ruffsat och fixat med killens hår, hon verkar ändå inte nöjd. Vet inte om killen är någon kändis eller bara en fotomodell. Visst är det nedanför Slottet Hasse, statyn är precis utanför bild till höger!

12 Monica:

Instämmer med övriga talare, en bild som lämnar en massa frågetecken. Nog blir man nyfiken på vad som sker.

13 woopsidaisyidaisy:

ett sånt där ögonblick som aldrig kommer tillbaka...

Kommentera här: