Passerade Aspuddsbadet igår...

... och såg utöver den fina "upp till kamp" affischen även en annan lapp.


Gillar denna affisch, tycker den är snygg.


Hoppas politikerna släpper loss pengar och låter badet leva vidare!

Har haft ett par inlägg tidigare, här finns även lite länkar och här är ett annat äldre inlägg
Men det händer saker mest hela tiden med badets vara eller inte vara, inte alltid jag märker förändringarna...
Kanske behövs det något radikalt, demonstrera och stänga av Hägerstensvägen..?! Fast då måste det vara några stycken, lite "reclaim the streets" men då "bevara badet"-gatufest istället. Kanske kan vara nå't?
Erik

Kommentarer:

1 soffie:

hoppas ni får behålla erat bad,

det är så trist när gamla anläggningar läggs ned,

hoppas det blir som ni vill,

må gott

2 Pysen73:

Det verkar gå lite framåt och lite bakåt det där?



Ang stygnen: Jag var på en kontroll förra veckan för att jag hade börjat få ont igen, då klippte doktorn av det av tråden som "stack ut" eftersom det som är innanför skinnet kommer att lösas upp av sig själv.

3 Hasse i Örnsberg:

AFFICHEN ÄR SUPER AKTUELL.

badet kan nu räddas hörde jag av Svensk alla hoppas.

Affischen är proffsig säger jag en gång till !!!

Kommentera här: