Vårutställning

 
 
 
 
Lustigt. Nu har jag passerat förbi Telefonplan två gånger, alldeles i närheten av vårutställningen utan att ha sett själva utställningen.
Får ta mig tid och försöka besöka Konstfack i helgen och ta en titt på vad konsteleverna hittat på och ställer ut.
När jag nyligen passerade förbi Ericsons gamla fabrik och huvudkontor som numera Konstfack utnyttjar fick jag dessa foton som skvallrar om vårutställningen.
 
 
 
 
Extra roligt när det händer något i stadsdelen. Det gillar jag.
 
 
 
 
 
Erik

Kommentarer:

1 anettesbokboble:

Så flotte bilder! Kos deg med kunsten :)

2 Violen på Brandholmen:

Då har du något spännande att se fram emot och det kan du väl inte annat än gilla!

3 Ulrika:

Det är alltid spännande när det händer nåt kul i ens stad :D

Svar: Snygga naturfoton, speciellt de sista med vattenmotiv. Försökte kommentera men det blev error, trist.
Erik Kling

4 Monica o Jacob:

Får nog åka in till staden
och ta en titt, här ute är
det bara natur som gäller.
Fåglarna klarar sej för ett
nej är ett nej det vet dom;-)

5 Beppan:

Intressant med utställning! Visste inte att konstfack huserar i dessa lokaler numera.

6 Mia Ahlstrand:

Roliga och konstnärliga bilder! Så lätt att åka iväg och kolla på roliga saker så det är lätt att glömma hemmaplan.

7 Marit Johansson:

Klart du ska gå och kolla in utställningen, blir kul att se bilder därifrån också :)

8 BP:

Hahaha! Tog nästan identiska foton igår. Kul att du gillade mina smakprover.

Kommentera här: