Färgglatt kulturellt

 
 
 
 
 

Trevligt att se kultur som jag inte brukar komma i kontakt med. Färgglatt, riktigt vackert!


 Dags för "Skyltsöndag" i grevens minut. Varför inte något som en slags motpol till vad som skedde i Almedalen dagen före politikerveckan började på Gotland?
 
Här några bizarra ögonblick i Almedalen, enligt DN.
.
 
Just det ja, det var Pumita som kom med idén till "Skyltsöndag", detta fria fototema.
Flera som deltar brukar kommentera hos varandra och självklart även hos Pumita.
 
 
Erik

Kommentarer:

1 Nett:

verkligen färgglatt :) Snyggt!

2 Stare Ström:

Färgglatt och säkert glatt för övrigt också!

Du kan säkert ta dig fram med båtar i Indonesien också. Är dock tveksam till om det är säkrare! Indonesien är stort. Om du lägger landet på Europakartan sträcker det sig från Storbritannien till Uralbergen!

3 BP:

Nu är jag varken kulturell eller politiskt intresserad. Men om jag skulle välja mellan Almedalen och det här uppträdandet väljer jag utan tvekan det sistnämnda. En färgsprakande bild som man blir glad av - något jag behöver i detta gråa väder...

4 Freja:

Det ser verkligen härligt färgglatt ut!

5 Pumita:

Vilken tur att du skapar lite balans i nyhetsrapportering, Erik! Perfekt till skyltsöndag också, denna färgglada fina bild. :)

Kommentera här: