Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Nu blir jag nyfiken, vad döljer sig bakom det röda draperiet! En vit vägg men det finns kanske något mer! Fint ljus i bilden!

2 Erik Semlan:

Ingen är där så här mitt i sommaren!
Då är stället stängt och många har rest hem under sommaren.
En del återvänder när höstterminen börjar. ;-)

3 Marja:

Fina färger och ett spännande bord! :)

4 Freja:

Härligt rum, skulle jag gärna ha här hemma! Är det ditt vardagsrum?

Svar: Nej, det är inte hemma hos mig. Det är biljardhörnan på en kombinerad fritidsgård-studentboende i Örebro. Läs min egen kommentar lite högre upp.
Erik Kling

5 Anne-Marii:

Fint bilde av eit fritidsrom med friske fargar.
Her må det vere rom for avslapning og glede.

6 juanna:

Om ventilationen är lika bra som på ICA - då kommer jag och ställer mig i kö!

7 Eva Trillian:

Även ett biljardbord behöver vila lite kanske :)

Svar: Du har helt rätt. Biljard är väl knappast en stor sommarsport... passar nog bättre som vinteraktivitet för dem som inte gillar snö. ;-)
Erik Kling

8 Linnéa:

Rödvitt rum blev det. Med sysselsättning, biljard. Undrar om det är svalt där???? Fint ljus!

9 Anitas Malta:

Snygg lösning på temat.

10 kiki freese:

Gillar också det där som vardagsrum.
/Kiki

11 Monica o Jacob:

Läckert har länge funderat på snooker faktiskt, rum för bordet har vi ju.
Ha en skön söndagkväll;-)

12 Mormor:

Hm. Havnet nok på feil side i sted, men det er vel ikke så farlig?
Er det ingen som spiller snooker på dette tidspunktet.
Og ja, Gardinene har jeg heklet :)
Ha en flott kveld :)

Kommentera här: