Kommentarer:

1 Meta:

Undrar kanske det har stått där sen urminnes tider då vattnet gick upp dit hihih.
Ha en fin dag
Meta

2 Cecilia Andersson:

Ganska läckert tycker jag!
Undrar om killen bakom har tagit en kisspaus?

3 Freja:

Det ser i alla fall ut att vara fast förankrat i marken... Snygg tolkning!

4 Violen på Brandholmen:

Den står nog pall länge än, verkar vara väl förankrad! Har samma fundering som Cecilia, vad gör killen där bakom "trädet"?

Svar: Jag vet inte riktigt. Jag siktade på ankaret med kameran, kanske skulle jag varit mer uppmärksam på pissaren, om det var det han gjorde.
Erik

5 Freja:

Sv. Det ligger någon sorts skaldjur på rygg i gruset nere till höger, vet inte vad arten heter. Dan Brown tycker jag oxå genuint illa om, förstod aldrig de böckernas storhet. Läste två av dem ändå, jag är ibland för envis för mitt eget bästa. Kanske ska testa boken du tipsar om istället!

6 BP:

Hahaha! Killen bakom ankaret var då totalt felplacerad om han ville vara med på bilden. Ett riktigt roligt foto som jag skrattade gott åt. Sådana "misslyckade" bilder är ju ofta de roligaste när man tittar på dem på datorn. Man upptäcker saker som man då definitivt inte la märke till vid fototillfället.

7 Anemonen:

Ja här kastar man inte ankar. Det gör man i hamn:-) Klockrent bidrag som jag gillar.

8 Hanna:

"Om jag gömmer mig bakom ankaret så kan du ta bilden..." Hehe, känner igen det där. Jag har en far som är en riktig linslus, han har förmågan att kliva in i bild de gånger han är i närheten ;-)

9 Ninnie:

Ja, här är väl inte rätt ställe för et ankare...Det ser helt ENORMT stort ut, speciellt om man jämför med den lille mannen som ser ut att försvinna där bakom!

10 Maskeradgalningen:

Den ser verkligen ut att ha rotat sig väl! Väldigt fina toner.

11 Pysselfarmor:

Felplacerat om det springer barn där som kan snubbla och slå sig illa på de vassa "taggarna" som sticker upp!

12 Nett:

Rätt läckert det där :) Ser ut att ha stått där länge!

13 Lajsas Fotografi:

Fin bild!

Kommentera här: