Kommentarer:

1 Erik Semlan:

Ibland är det skönt att inte behöva laga någon mat.
Också en typ av arbete, ett gott arbete. ;-)

2 Pumita:

Mm, så gott!! Älskar sushi men inte ställer jag mig och gör det hemma. Är mycket tacksam att hon sköter den biten. Jag vara njuter av arbetsresultatet. :p

Kul att du inte har övergett de blandade intrycken helt! :)

3 Violen på Brandholmen:

Gillar det arbetet hon utför så att jag kan köpa färdiglagad sushi! Alldeles för krångligt att göra själv hemma!

4 Hanna:

Ja att äta ute är en lyx man unnar sig lite för ofta i bland, i alla fall en latmask som jag. Sushi är dock en maträtt som jag gärna står över. Gillar orientaliskt, men vällagat. Kan tänka mig att damen har rätta knycken, de kan vara svåra att rulla ihop de där rackarna. Bra fångat! Ha det gott.

5 Monica o Jacob:

Härligt att du dykt upp igen;-)
Sushi inget för mej men Jacob gillar det och det är ju onekligen en vackert komponerad mat;-)
Ha en skön helg

6 Eva Trillian:

Ibland är det extra gott med mat som andra lagat - just för att man inte behövde göra den själv ;) Men sushi är jag glad att andra kan fixa av helt andra anledningar - bl.a. min egen okunskap ;)

7 Freja:

Pillerjobb! Och vackert brukar det bli! Arbete fångat i flykten, snyggt!

8 Mormor:

Sushi? Eller.
Arbeid er det i alle fall.
Flott bilde.
Ha en nydelig kveld :)

9 llhertz:

Trevligt med inlägg från dig Erik! Och visst är det ett gott arbete du visar, mycket gott ;)
Bra bild också där man verkligen ser hur jobbet utförs!

10 Linnéa:

Härligt att du dykt upp igen. Saknat dig, dessutom levererar du en urläcker bild på temat blir hungrig!

Vi hörs!
PS har haft lite kreativ ångest, fläskade på med tre bilder för att ge en liten berättelse. Anarki!

11 Marit Johansson:

Sushi har jag bara smakat en gång och det gillade jag inte :) men bra bild ändå!

12 Mona :

Sushi är inget för mig, men det bild är perfekt till temat.

13 Stare Ström:

Så kul att du är tillbaka! Att få till sushi verkar inte vara så lätt.
Jodå, min fåraherde hade hundar omkring sig, men de var inte särskilt effektiva. Hästarna verkade mera veta vad som förväntades av dem.

14 juanna:

Hon glädjer många varje dag!!
O jag gillar din bild.

15 Fia:

Vilken djup koncentration hon har! Smarrigt med sushi!

16 Jah Hollis:

Hej. Kollar runt lite på spridda bloggar och konstaterar att det nog är lite sommartorka nu. Här i Malmö har det varit 25-30 grader i åtminstone en vecka nu och under de varmaste timmar på dagen går jag inte ut. I stället kan det ju bli ett och annat blogginlägg. Men jag klagar inte på värmen, vi kommer att sakna den så småningom. Och på kvällarna, när det lagt sig lite är det riktigt skönt. Ha det gott!

17 Erik Semlan:

Tack för alla kommentarer!

Kommentera här: