Kommentarer:

1 Pumita:

Skeppsmyran låter så himla mysigt men finns det verkligen myror på skepp... eller är det ett begrepp jag inte känner till.

Googlade på det och det första jag fick fram var en naturistcamping. Jag ska nog inte googla mer... inte på det iaf. ;)

2 Hanna:

Så trevligt att det finns ett sällskap för träbåtar, vet inte om det är jag som är dum, men måste ställa frågan om det gäller stora eller små båtar tro? Trevligt i vilket fall som helst :0)

3 Jah Hollis:

Det var ju passande med en träskylt till träbåtsklubben.
Beträffande Troggs-filmen så undrar jag om den kan ha något med Sveriges Radios gamla studio vid Karlaplan, där Beatles med flera spelade in kring mitten av 60-talet, att göra. Bara en tanke; det verkar vara en lite udda plats att spela in på och kanske spelade de även in för radion i Karlaplansstudion i samma veva.

4 Stare Ström:

Snygg skylt! Förstår att de inte tänker ta in några båtar genom den smala dörren!

5 BP:

Enkelt, men mycket talande. Å dina istappar i föregående inlägg skulle jag absolut inte vilja möta från nära håll;-)

Kommentera här: