Blått


Trevligt med ett blått fönster. Susanne som håller i temat visar upp ett flott och mycket blått fönster från Milano.

Lustigt, jag höll på att helt glömma bort fönstertemat för min första tänkta fönsterbild blev använd till ett annat tema, tyckte det passade riktigt bra där. Så hade jag ju fixat ett annat inlägg kring detta med blått och där någonstans tappade jag bort att komma med ett eget fönsterbidrag! Det kändes liksom redan avklarat. ;-)
Som tur var så hade jag en "fönsterkompis" som fick mig att kolla och märka att jag missat temat!
Det känns som det är alldeles för mycket, på olika sätt, just nu. Så jag får kanske ta det lite lugnare. Men jag vill ju inte missa detta skojiga tema, så här kommer nu mitt blåa fönster.
 
 
 
Får duga... nu när jag lämnar in så sent denna vecka. Verkligen ljusblått, he he!
Det var Anna som påminde mig, tack för det! :-)
Sådan tur att det blev något fönster till slut. Kanske kan jag vara rätt i tiden kommande tema!
 
 
 
 
Snart kommer nytt fönstertema...
 
 
Erik

Kommentarer:

1 Pumita:

Vilket vackert fönster! Ser mycket trevligare ut än "bara galler"... för tanken är väl att inte släppa in oönskade besökare.

2 BP:

Bättre sent än aldrig eller så skulle jag säga: om man väntar på nå't gott så...
Bilden är helt underbar och en av dina absolut bästa bidrag tycker jag!

3 Susanne:

Du får ta det lugnt Erik så att minnet fungerar för inte vill jag missa dina fina fönsterinlägg med orden du skriver till. Fast du glömde visst det den här gången. Aj, aj, aj. ;)

Men det ser grekiskt ut - är det därifrån tro? Fast det kan ju vara italienskt också förstås.

4 Hanna:

Det där fönstret var väl värt att vänta på. Även om det är lite tragiskt att behöva ha galler för fönstret så är det så otroligt vackert. Tror jag flyttar in direkt.

Kommentera här: