Kommentarer:

1 Lena o Tommy:

Ser ut som flitens lampa lyser bakom ett fönster!

2 Linnéa:

Ha, ha den nunan har jag sett förr!!!! Fin bild du fick till!



"Regnet det bara öser ner"

3 Marit Johansson:

Aha.. har du smygfotat? Bra bild blev det ..

4 Stare Ström/Kråkvinklar:

Bakom galler? Hoppas han tar sig ut!

5 Ezter:

Han har det varmt och gott där bakom fönstret :)

6 Var Dag ett Äventyr:

Skönt att "sitta inne" en sån här dag.

7 juanna:

Här finns det flera "lager" bakom!!

Fin bild.

8 Mormor:

Er det tv eller skjerm som er bak mannen og er det du bakom ruten???

Nyt kvelden



http://www.starbear.no/mormor/2012/06/01/ordlos-lordag-9/

9 Eva:

Jomen, se, där bakom sitter det ju ngn :-)

10 Anitas Blogg - Malta:

Snyggt, han ser mycket koncentrerad ut där bakom :-)

11 Pysselfarmor:

Ja han skakar då inte galler förstår jag :-))

12 Ninnie:

Vilken bra bild till veckans tema! Perfekt!

13 Mona:

Rena paparazzo-fotot! Fönstret ser ordentligt fastskruvat ut. Han får nog inte komma ut förrän jobbet är klart.

14 fru Vallmo:

Tack för dina fina ord! Jag tycker din bild passar på flera sett till temat! Jättebra!

PS: Smultron fotade jag ifjol, det var kallt och regnig här i fredags/lördag och smultron har börjat blomma nu först. ;)

15 Maria Lundmark Hällsten:

Läste överskriften och nynnande för mig själv: Bakom mina solglasögon... fast det gick ju lika bra med ett ansikte bakom fönstret :) Mycket fint!

16 Beate:

Ja inbrottssäkert är det ju, men lite väl likt ett fängelse måste jag säga;-)

Perfekt bidrag till bakom med andra ord!

17 Monica o Jacob:

Han ser ut att vara koncentrerad på sin uppgift men det är kanske för att han sitter bakom galler;-))))

Bra bild till temat;-)

18 Hanna:

Snubben där inne kanske inte ens längre tänker på att han sitter bakom galler, men jag skulle nog känna mig en aning instängd. Det är vanligt att se utomlands, att folk har galler för sina bostadsfönster. Kanske både på gott och ont. Snyggt fångat!

19 Pumita:

Heh, han är både bakom och framför fönstret (Windows). Kan inte bli bättre. :)

20 Christina Ahl:

Hoppas mannen kommer ut och inte arbetar ihjäl sig ;-)

Kommentera här: