Kommentarer:

1 Cecilia Artista:

Det finns mycket kul att göra för ungarna även på vintern!

2 Erika:

När jag se din bild önskar jag att jag en gång till i livet få stå på ett par skridskor. Men, man hade nog brutit varenda ben i kroppen om man trattat på ändan. Det vore kul att testa, ja inte bryta ben, men åka...om man nu överhuvudtaget kan stå på ett par skridskor. Tycker har man en gång lärt sig åka ska man väl i alla fall kunna stå på dem. Har inte åkt sedan jag var 15 år, hmm är liksom ett tag sedan dess. :)



Vinkelevink i det gråtrista vintervädret.



3 llhertz:

Livsglädje och idyll på en och samma gång läser jag in i din levande vinterbild. Man riktigt hör ljudet av skären på isen. :)

4 Agneta:

Vad härligt det ser ut! Jag får en känsla av 50-tal. Mysigt, trevligt och en känsla av trygghet.

5 Charlotta:

Spontanaktivitet utomhus, ser man sällan nu för tiden. :)

6 Hero:

Så roligt med skridskor! och så kul med en isplan precis där man bor.

Mitt gula hus finns i Karlskrona, på Stumholmen som tidigare var en ö som endast militären hade tillgång till. Men nu är det fina huset ett bostadshus.

7 Pysselfarmor:

Hmmmm....är det nu eller då? Är det en av dina scannade bilder....jag kan inte riktigt lista ut det. Trevligt ser det ut att vara i varje fall.

8 Pumita:

Om det är en nytagen Stockholmsbild så får jag gratulera! Inte många "äkta isar" man hittar i stan i det här konstiga varannnandagsvädret.

Kommentera här: