Kommentarer:

1 Erik Semlan:

Det fanns ett band på 60-talet med passande namn med tanke på temat. :-)

Kanske kan jag visa ett singelomslag? ;-)

2 Malys Krok:

Ordet er så absolutt til stede! Annerledes tolkning hos deg! det er bra! -Margit-

3 Maria Lundmark Hällsten:

Hahaa... den var bra och du blir säkert ensam om den :)

4 Maria:

Verkligen rolig tolkning! Fin bild.

5 Olle:

Vem minns inte tjejernas favoritband Mascots "de var ju så gulliga". Själv var man ju mer "King Bee"

6 SoF:

:) En självklar lösning (nu när man ser den) på veckans tema.



Vårsolshälsningar!

7 4U2:

Men den här var annorlunda och så bra tänkt! Mascot som maskot alltså ;)

Om jag fick dig att le får du mig att gnola!

8 Marja:

Bra tolkning!

9 Lottas Fotografi:

Vilken smart tolkning! Well done!!

10 juanna:

Härliga 60-tal - The Macots - har hört dem på en popgala i min ungdom för så där 1000 år sedan.

11 anna:

hahaha... nu var du riktigt fyndig! Bra gjort!

anna

12 Carpe Diem:

Ha, ha, ha du är så himla finurlig jämt. Som alltid ett superbra udda bidrag. Me like a lot!!!!! Frågade mamma och japp..........mascots var visst bra ;-)

13 fru Vallmo:

Vilken rolig tolkning! Har aldrig talas om the mascots, men jag ska googla dem.

14 Della:

Mitt i prick! :-)

15 Christel:

Fräck bild! Och söta är de oxå;-) Nu får jag nog allt leta på YouTube och lyssna!

16 llhertz:

Ser jag en högt älskad liten raritet där?

Snygg association och stenkoll på singlarna ;)

17 Ingun:

Så kult!

18 Pysselfarmor:

;-)) musik från ungdomens dagar ....

19 Eva:

Kul tolkning :-)

20 Kerstins foto:

Mycket snygg lösning, Erik. Visst kommer jag ihåg bandet, det var längesen man hörde dom. :)

21 Lena o Tommy:

helt perfekt tolkning ju:)

22 Anni:

Äsch, det där var ju nästan FÖR smart!



Men du, anledningen till att inte alla visade ansiktet på min bild var förstås att reglerna för OO inte tillåter foton på barnen. Nu råkade bara barnet vara med på bilden, en bifigur till maskoten, så då suddade jag ansiktet.

23 Linnéa:

Härlig lösning på onsdagstemat. Sjjälv kom jag inte på något. Jo, minns Mascots väl, killarna från Adolf Fredriks musikskola.

Kommentera här: