Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Ser inbjudande ut! Skulle gärna titta in där för en eftermiddagsfika!

2 Della / Var Dag ett Äventyr:

Gammal "hederlig" konditoriskylt det där.

3 Hanna:

Åh, så snygg skylt. Häftig form på den och fint med den stora röda kaffepannan som hänger ovanför. Där går jag gärna in och tar en fika i värmen. Ha det gott i jul!

4 Stare Ström/Kråkvinklar:

Riktigt fin skylt! Hoppas att det är trevligt inomhus också?
Hos mig tror jag att du lättare kan få en öl! Tollboden är ett populärt ställe i Kragerö, Norge.

Svar: Det tar jag gärna en av, kanske en räkmacka också? :-)
Erik

5 Anitas Blogg - Malta:

Med DEN stora röda kaffepannan går det inte att ta miste på vad som erbjuds innanför dörrarna här. Fin bild som inbjuder till en fikastund när man är lite frusen. Fast jag dricker ju inte kaffe. Ska det vara varm dryck så får det bli choklad... eller ja.. nu i jultider väljer jag nog söt och kryddig glögg. Fast det kanske man inte kan få på "ditt" kondis ;-) Önskar dig en riktigt skön helg !!

6 Cecilia Artista:

Mysig gammaldags kondisskylt!
Önskar dig en riktigt trevlig helg!

7 Linnéa:

Vilken läcker skylt! Röd o fin precis som temat skulle vara!
Ja du vet God Jul o allt det där till dig o familjen. Stor kram!

8 Mona:

Åh, jag älskar såna där skyltar! Ser så inbjudande ut. Säkert ett riktigt mysigt ställe. Önskar dig en God Jul & ett Gott Nytt År!

9 juanna:

Är det en inbjudan till fika - tro?

Svar: Hi hi, vitsigt Juanna! Skylten lockar, visst gör den. :-)
Erik

Kommentera här: