Kommentarer:

1 Bitten:

En söt liten julbock!
God fortsättning!

2 Mia:

Härlig bild - speciellt med så mycket snö utanför fönstret!

3 SoF:

Ingen brist på snö hos er, ser jag. Här hos oss i Västergötland har det faktiskt regnat idag.

Såg du julbockshantverket i tv-programmet med Ernst? Kul att se och vilka fina bockar den hantverkaren skapade. Å Ernst fick pröva på...och var glad. ;)

God fortsättning!

4 Monica o Jacob:

Vilken härlig bild på en snygg kille, det snötyngda trädet är fint även om jag tycker att det kan vara nog nu.
Ha en bra dag;-)

5 Violen på Brandholmen:

Mycket jul i din bild! En halmbock väcker trevliga minnen!

6 SigridfraEnget:

En sådan har vi med, och den måste ställas fram i julen. Ingen jul utan...

7 Anitas Blogg - Malta:

Vilken fin julbock, och i halm! En sån skulle jag också vilja ha. Är ganska sparsam med julpynt hemma nuförtiden. Några tomtenissar, ganska många ljus och en liten gran förstås ;-) Härlig bild du visar med julkänsla utan en massa glitter. Väldigt mycket snö på granen där utanför fönstret. Nu får det väl ändå räcka... Hoppas julen varit bra Erik ! Önskar dig en riktigt God fortsättning från Malta.

8 Anneli - A'la Foto:

Vacker julbock!! Önskar jag kunde göra en sån...det är en konstverk! Härligt med snö också! Här är det också väldigt vått....de säger att det regnat men jag vägrar erkänna det förrän jag upplever det själv men kramsnö är det allt!! :O)

God fortsättning på julhelgen!

9 Klimakteriehäxan:

Det där blev ju jättefint!!! God forts!

10 Kakan:

Så enkelt men fint samtidigt.
Ha det bra nu i mellandagarna!
Mellandagskram Kakan

Kommentera här: